Celem kontroli była ocena prawidłowości:
1/ rejestrowania przez organ prowadzący ewidencję gruntów i budynków, zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej : aktów notarialnych, orzeczeń sądowych, decyzji administracyjnych i aktów normatywnych,
2/ terminowości wprowadzania do operatu ewidencji gruntów i budynków zmian na podstawie aktów notarialnych, orzeczeń sądowych, decyzji administracyjnych i aktów normatywnych,
3/ przepływu informacji i dokumentów pomiędzy ewidencją gruntów i budynków, a poszczególnymi komórkami organizacyjnymi starostwa oraz gminami i pozostałymi stronami,
4/ prawidłowości wpisów w operacie ewidencji
czytaj dalej
|
Publikator: Hubert Filipowicz |
Data utworzenia: |
08.07.2005 11:02:19 |
Data publikacji: |
08.07.2005 11:34:56 |
Data modyfikacji: |
08.07.2005 11:34:56 |
|
|
|
Temat kontroli : prowadzenie ewidencji gruntów i budynków
czytaj dalej
|
Publikator: Hubert Filipowicz |
Data utworzenia: |
08.07.2005 10:52:44 |
Data publikacji: |
08.07.2005 11:33:58 |
Data modyfikacji: |
08.07.2005 11:33:58 |
|
|
|