Protokół
z kontroli problemowej przeprowadzonej w dniu 30 czerwca 2008r. w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mońkach (REGON - 450709603, NIP - 5461208422) zwanym dalej „Urzędem", podległym Staroście Powiatu Monieckiego.
Kontrolę przeprowadziły: Pani Elżbieta Czurak - Kierownik Oddziału Służb Zatrudnienia oraz Pani Małgorzata Czerniawska - starszy inspektor wojewódzki na podstawie upoważnienia do kontroli nr 116 z dnia 27 czerwca 2008r. wydanego z upoważnienia Wojewody Podlaskiego przez Pana Andrzeja Kozłowskiego Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej.
Temat kontroli:
Wdrażanie w Powiatowym Urzędzie Pracy rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie standardów usług rynku pracy (Dz.U. Nr 47, poz. 314) oraz rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 marca 2007r. w sprawie szczegółowych warunków prowadzenia przez publiczne służby zatrudnienia usług rynku pracy ( Dz. U. Nr 47, poz. 315).
Podstawa prawna kontroli: art. 10 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2004r. Nr 99, poz.1001 z późn. zm.).
Pełna treść protokołu oraz wystapienia pokontrolnego < patrz pliki do pobrania poniżej.