Witryna używa plików cookies wyłącznie do celów statystycznych w celu ulepszania struktury i zawartości serwisu. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. cookie
     
Zgromadzenia publiczne
ZAGROŻENIA
Komisje i zespoły
Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
Akty prawne
Dziennik Urzędowy Województwa Podlaskiego
System Ratownictwa Medycznego/Zdrowie
Zamierzenia
Informacje o stanie Urzędu
Wystąpienia i oceny
Dokumentacja kontrolna
Majątek
Pomoc publiczna
Lobbing
Jednostki podporządkowane
Przedsiębiorstwa nadzorowane przez Wojewodę
Ogłoszenia (zamówienia)
Strona główna BIP.gov.pl
Strona główna podmiotu
Opiekunowie
Ewelina Kiersnowska
Punkt Obsługi Klienta
Mickiewicza 3
15-213 Białystok
telefon: +48857439347
faks: +48857439231
e-mail: ekiersnowska@bialystok.uw.gov.pl
Arkadiusz Wróblewski
Punkt Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego
ul. Mickiewicza 3
15-213 Białystok
telefon: 85 7439 493
faks: 85 7439 231
e-mail: bok@bialystok.uw.gov.pl
Elektroniczna Skrzynka Podawcza
33916046   odwiedzin
Jak korzystać Rejestr zmian Informacje niedostępne
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
 
Kategoria: Kontrola problemowa - Hotel*** "Warszawa", Augustów, ul. Zdrojowa 1. Zobacz inne informacje z tej kategorii.


Podlaski Urząd Wojewódzki

w Białymstoku

15-213 Białystok, ul. Mickiewicza 3

PROTOKÓŁ

z kontroli problemowej przeprowadzonej w Hotelu*** „WARSZAWA”, położonym w Augustowie, ul. Zdrojowa 1.

Kontrola przeprowadzona została w dniu 16.05.2005r. przez:

  • Małgorzatę Luto - starszego inspektora w Wydziale Rozwoju Regionalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego na podstawie upoważnienia nr 43/05 z dnia 13 maja 2005r. Pani Ewy Welc - Dyrektora Wydziału Rozwoju Regionalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego,

  • Wiktora Żmieńka - starszego inspektora w Wydziale Rozwoju Regionalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego na podstawie upoważnienia nr 42/05 z dnia 13 maja 2005r. Pani Ewy Welc - Dyrektora Wydziału Rozwoju Regionalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego,

Przedsiębiorca świadczący usługi w hotelu: Hotel „Warszawa” sp. z o.o w Augustowie, ul. Zdrojowa 1.

NIP: 846-14-17-593 , REGON: 790659632.

Dyrektorem Hotelu*** „WARSZAWA” w Augustowie był Pan Andrzej Burkiewicz.

Kontrola przeprowadzona została w obecności: Pani Urszuli Bagińskiej - Kierownik Administracji. W części kontroli uczestniczył Pan Andrzej Burkiewicz - dyrektor hotelu.

Temat kontroli: Spełnianie przez obiekt hotelarski zaszeregowany do rodzaju hotel wymagań, co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług.

Zbadano spełnianie przez Hotel *** „WARSZAWA” położony w Augustowie, ul. Zdrojowa 1:

  • wymagań, określonych w art.35 ust.1 pkt.2 ustawy z dnia 29.08.1997r. o usługach turystycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 223, poz.2268) oraz w § 4 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. Nr 188, poz.1945);

  • wymagań co do wyposażenia i zakresu świadczonych usług, określonych w art.35 ust.1 pkt.1 ustawy oraz w załączniku nr 1 powyższego rozporządzenia, a także minimalnych wymagań w zakresie dostosowania obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie do potrzeb osób niepełnosprawnych, określonych w załączniku nr 8 w/w rozporządzenia.

W toku kontroli ustalono, co następuje:

Spełnianie przez Hotel*** „WARSZAWA” w Augustowie wymagań określonych w art.35 ust. 1 pkt. 2 ustawy o usługach turystycznych oraz § 4 rozporządzenia w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie było dokumentowane w zakresie wymagań:

  1. sanitarnych:

  • protokołem kontroli sanitarnej (doraźnej) Nr HK-12/2005 Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Augustowie z dnia 21.01.2005r. przeprowadzonej w Hotelu*** „WARSZAWA” w Augustowie, w którym stwierdzono m.in. że „w dniu kontroli stan sanitarno-techniczny obiektu jest dobry” (naruszeń nie stwierdzono).

  1. przeciwpożarowych:

  • protokołem ustaleń z czynności kontrolno-rozpoznawczych w zakresie ochrony przeciwpożarowej z dnia 4.03.2005r. Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie (kontrola sprawdzająca wykonanie zaleceń decyzji nr 92-5580/1/4/05 z dnia 20.01.2005r.), stwierdzającym wykonanie zaleceń zawartych w ww. decyzji

oraz

opinią znak: PZ-5581/1/4/05 z dnia 10 marca 2005r. Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Augustowie stwierdzającej, że obiekt spełnia wymagania ochrony przeciwpożarowej.

  • budowlanych

  1. decyzją znak: Nr OA.VII.2-7351.b/8/98 z dnia 12.08.1998r. udzielającą pozwolenia na użytkowanie

  2. książką obiektu budowlanego z wpisami potwierdzającymi przeprowadzenie następujących kontroli okresowych, wymaganych przepisami prawa budowlanego:

  • kontroli sprawdzającej stan techniczny i drożność przewodów kominowych (dokonywanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego co najmniej 1 raz w roku) - wpis dokonany na podstawie opinii kominiarskiej nr 43/04 z okresowej sprawności przewodów kominowych-wentylacyjnych z dnia 05.10.2004r. (nie stwierdzono naruszeń);

  • kontroli instalacji piorunochronnej (dokonywanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego co najmniej raz na 5 lat) - wpisu dokonano na podstawie protokołu nr 1/2004 technicznego badania urządzeń uziemiających z dnia 30.04.2004r.;

  • kontroli instalacji elektrycznej (dokonywanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego co najmniej raz na 5 lat) - wpis dokonany na podstawie protokołu Nr 1/2003 z dnia 28.04.2003r. z pomiaru rezystancji izolacji w obwodach instalacji elektrycznej o napięciu znamionowym 400/230V., protokołu Nr 2/2003 z dnia 1.05.2003r. z pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim przez samoczynne wyłączenie zasilania w sieci o układzie TN-S i napięciu znamionowym 400/230V z urządzeniem nadprądowym i z wyłącznikiem różnicowoprądowym, protokołem Nr 3/2003 z pomiarów ochrony przeciwporażeniowej przed dotykiem pośrednim przez samoczynne wyłączenie zasilania w sieci o układzie TN-C z zabezpieczeniem przetężeniowym i napięciu znamionowym 380/220V;

  • z kontroli okresowej w sprawdzającej stan techniczny instalacji urządzeń służących ochronie środowiska (dokonywanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego co najmniej 1 raz w roku) - protokół z kontroli przeprowadzonej w dniach: 7.06.-9.06.2004r. (stanowiący część protokołu dotyczącego stanu technicznego budynku) w zakresie stanu instalacji urządzeń służących ochronie środowiska (nie stwierdzono nieprawidłowości);

  • kontroli stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej całego obiektu (dokonywanej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego co najmniej raz na 5 lat) - wpis dokonany na podstawie protokołu z okresowej kontroli stanu technicznego elementów budynku narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące wpływy występujące podczas użytkowania obiektu, przeprowadzonej w dniach: 7.06.-9.06.2004r.

Książka obiektu nie zawierała kontroli sprawdzającej stan techniczny i sprawność instalacji gazowej, ponieważ w hotelu nie było instalacji gazowej.

  1. Spełnianie przez hotel wymagań, co do wyposażenia i zakresu świadczonych usług, określonych w załączniku nr 1 do w/w rozporządzenia przedstawiało się następująco:

  1. Wymagania co do wyposażenia oraz zakresu świadczonych usług.

  • obiekt stanowi odrębny budynek lub wydzieloną część budynku, lub zespół budynków wraz z infrastrukturą towarzyszącą - wymaganie było spełnione

  1. Zewnętrzne elementy zagospodarowania i urządzenia:

  • Bezpośrednie wejście do hallu recepcyjnego, chronione przed nadmiernym napływem powietrza z zewnątrz - wymaganie było spełnione

  • Górna osłona nad głównym wejściem, usytuowanie wejścia we wnęce lub zapewnienie drzwi automatycznie otwieranych - wymaganie było spełnione

  • Wydzielona droga dostaw - nie dotyczy hoteli*** w zwartej zabudowie miejskiej- wymaganie było spełnione

  • Zagospodarowanie otoczenia obiektu obejmujące utwardzoną nawierzchnię dojazdów i dojść, należyte utrzymanie zieleni ozdobnej i izolacyjnej, oświetlenie terenu i oddzielenie części gospodarczej od części dostępnej dla gości - wymaganie było spełnione

  • Strzeżone garaże lub strzeżone parkingi- wymaganie było spełnione

2) Instalacje i urządzenia techniczne:

  • W części ogólnodostępnej obejmującej hall recepcyjny, sale gastronomiczne i wielofunkcyjne:

  • Wentylacja mechaniczna (w salach konferencyjnych wymagana jest klimatyzacja) - wymaganie było spełnione

  • W części pobytowej - j.m. - wentylacja grawitacyjna lub mechaniczna (nie dotyczy hoteli, w odniesieniu do których obowiązujące przepisy w okresie dopuszczania do użytkowania nie wymagały spełnienia ww. wymagań (potwierdza się następującymi dokumentami: decyzją o pozwoleniu na użytkowanie obiektu lub decyzją o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu, a w przypadku obiektów wzniesionych przed 1.04.1995r., które utraciły wymienione dokumenty, także opinią rzeczoznawcy budowlanego stwierdzającą bezpieczeństwo użytkowania obiektu) - nie dotyczy (przedłożono decyzję udzielającą pozwolenia na użytkowanie )

  • Wentylacja mechaniczna wyciągowa w.h.s - wymaganie było spełnione

  • Ogrzewanie w całym obiekcie lub w części nieklimatyzowanej - wymaganie było spełnione

  • Instalacja sanitarna: zimna i ciepła woda przez całą dobę - wymaganie było spełnione

  • Komfort akustyczny w całym obiekcie zgodnie z Polską Normą - - wymaganie było spełnione (przedłożono sprawozdanie nr 3/LŚP/ZL/2005 z pomiarów hałasu w pomieszczeniach przeznaczonych do przebywania ludzi z dnia 26.01.2005r. przeprowadzonych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną, w którym stwierdza się m.in. co następuje: „w dniu wykonywania pomiarów we wszystkich pokojach hotelowych, w których wykonano pomiary różnica pomiędzy dopuszczalnym i obliczonym poziomem dźwięku A była większa od 0 i odpowiadała wymaganiom normy PN-87/B-02156.”

  • Oświetlenie dostosowane do charakteru pomieszczeń- wymaganie było spełnione

  • Telefon i fax dostępny dla gości w recepcji - wymaganie było spełnione

  • Dostęp do internetu w pokojach lub na odrębnych stanowiskach- wymaganie było spełnione (była możliwość dostępu do internetu w hallu recepcyjnym i w pokojach poprzez łącze telefoniczne)

  • Instalacja radiowo-telewizyjna przystosowana do odbioru programów lokalnych i satelitarnych - wymaganie było spełnione

  • Dźwigi osobowe /ew. schody ruchome/ w obiektach powyżej 3 kondygnacji w części przeznaczonej dla gości - wymaganie było spełnione

  • Dwustronne zasilanie energetyczne lub awaryjny agregat prądotwórczy w obiektach powyżej: 300 j.m. - nie dotyczy (obiekt w dniu kontroli posiadał 64 j.m.)

  1. Podstawowe elementy dotyczące funkcji, programu obsługowego i użytkowości obiektu:

  • Hall recepcyjny:

  • o powierzchni minimum 20 m do 50 j.m. oraz o powierzchni dodatkowej 0,3 m dla każdej j.m. powyżej 50 - wymaganie było spełnione

  • Zespół higieniczno-sanitarny przy części ogólnodostępnej:

Wyposażenie minimum:

  • umywalki (z blatem lub półką) - wymaganie było spełnione

  • lustro nad każdą umywalką, z górnym lub bocznym oświetleniem- wymaganie było spełnione

  • dozownik do płynnego mydła- wymaganie było spełnione

  • suszarka do rąk lub ręczniki jednorazowego użytku- wymaganie było spełnione

  • pojemnik na papier i odpady- wymaganie było spełnione

  • wieszaki ścienne- wymaganie było spełnione

  • wc (oddzielne dla kobiet i mężczyzn)- wymaganie było spełnione

  • pisuar w wc męskim - wymaganie było spełnione

W dniu kontroli hotel*** „WARSZAWA” w Augustowie posiadał 64 pokoje. Ogółem obiekt hotelarski dysponował 134 miejscami noclegowymi.

  1. Dokonano oględzin następujących pokoi:

  • jednoosobowych: 101, 113 (dla osób niepełnosprawnych),

  • dwuosobowych: 109, 217, 211, 310, 309,

  • trzyosobowych: 204, 303,

  • apartament: 406

4) Część mieszkalna.

  • powierzchnia mieszkalna w m (nie obejmuje wyodrębnionych w.h.s., przedpokojów, aneksów barowych, loggii itp.):

  • pokój 1-osobowy -10 m- wymaganie było spełnione

  • pokój 2-osobowy-14 m- wymaganie było spełnione

  • pokój 3-osobowy-16 m- wymaganie było spełnione

W w/w pokojach stwierdzono, co następuje:

  • wyposażenie jednostki mieszkalnej w meble i elementy uzupełniające:

  • zestaw wyposażenia meblowego (w obiektach ***-***** jednolity komplet):

  • łóżko jednoosobowe o wymiarach min. 90x200 cm - wymaganie było spełnione

  • nocny stolik lub półka przy każdym miejscu do spania - wymaganie było spełnione

  • szafa lub zabudowana wnęka garderobiana, minimum 3 wieszaki na osobę: wymaganie było spełnione

  • biurko lub stół - wymaganie było spełnione

  • bagażnik- wymaganie było spełnione

  • krzesło lub inny mebel do siedzenia (1 na osobę, lecz nie mniej niż 2 na pokój)- wymaganie było spełnione

  • lustro - wymaganie było spełnione

  • wieszak ścienny na wierzchnią odzież: wymaganie było spełnione

  • Oświetlenie:

  • lampka nocna przy każdym miejscu do spania umożliwiająca czytanie w pozycji leżącej- wymaganie było spełnione

  • lampa oświetlająca miejsce do pracy (stół lub biurko) - wymaganie było spełnione

  • oświetlenie ogólne - wymaganie było spełnione

  • wyposażenie uzupełniające każdej j.m.:

  • telefon - wymaganie było spełnione

  • telewizor- wymaganie było spełnione

  • radioodbiornik lub możliwość odbioru programu radiowego- wymaganie było spełnione

  • dywan lub wykładzina dywanowa - wymaganie było spełnione (wykładzina dywanowa)

  • firany, żaluzje lub rolety przepuszczające światło (dopuszcza się elementy dwufunkcyjne) - wymaganie było spełnione

  • zasłony, rolety lub żaluzje okienne zaciemniające (dopuszcza się elementy dwufunkcyjne) - wymaganie było spełnione

  • elementy dekoracyjne- wymaganie było spełnione

  • materiały informacyjne dotyczące usług hotelu i bezpieczeństwa gości oraz hotelowe materiały piśmiennicze- wymaganie było spełnione

  • popielniczka w pokojach dla palących- wymaganie było spełnione

  • zestaw do czyszczenia odzieży, obuwia oraz igielnik - wymaganie było spełnione

  • torba na bieliznę gościa zleconą do prania- wymaganie było spełnione

  • szklanki - wymaganie było spełnione

  • Urządzenia i wyposażenie węzłów higieniczno-sanitarnych przy jednostkach mieszkalnych

  • wyposażenie podstawowe:

  • wanna z baterią i natryskiem lub kabina natryskowa - wymaganie było spełnione

  • umywalka z blatem lub półką, z bocznym lub górnym oświetleniem- wymaganie było spełnione

  • WC- wymaganie było spełnione

  • wyposażenie uzupełniające:

  • osłona wanny lub natrysku- wymaganie było spełnione

  • dywanik przy wannie (kabinie natryskowej) - wymaganie było spełnione

  • mydelniczka, papiernica, haczyki, wieszaki na ręczniki, uchwyty przy wannie i natrysku- wymaganie było spełnione

  • lustro z górnym lub bocznym oświetleniem - wymaganie było spełnione

  • uniwersalne gniazdko elektryczne z osłoną- wymaganie było spełnione

  • pojemnik na śmieci (niepalny lub trudno palny) - wymaganie było spełnione

  • zestaw minimum dla jednej osoby:

  • mydełko toaletowe lub dozownik mydła- wymaganie było spełnione

  • ręcznik- wymaganie było spełnione

  • ręcznik kąpielowy- wymaganie było spełnione

  • szklanka lub kubeczek jednorazowy- wymaganie było spełnione

  • torba higieniczna - wymaganie było spełnione

  • Procent pokoi z pełnym węzłem higieniczno-sanitarnym - 100%- wymaganie było spełnione (wszystkie pokoje były z pełnym węzłem higieniczno-sanitarnym)

5) Oferta usług podstawowych i uzupełniających

  • Zapewnienie gościom sprzedaży gorących napojów przez całą dobę; dopuszcza się zamiennie sprzedaż z automatów i sprzedaż w recepcji - wymaganie było spełnione

  • Budzenie- wymaganie było spełnione (usługę realizowała recepcja)

  • Podawanie posiłków do j.m. - room-service czynny przez minimum 12 godzin- wymaganie było spełnione (w pokojach hotelowych znajdowała się szczegółowa informacja o usłudze)

  • Usługa bagażowa - wymaganie było spełnione (usługę realizował portier)

  • Przechowywanie bagażu gości, także przed zajęciem i po zwolnieniu pokoju, a także przechowywanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych gości -czynne całą dobę- wymaganie było spełnione

  • Akceptacja kart płatniczych - wymaganie było spełnione

  • Sprzedaż kosmetyków, środków higieny osobistej- wymaganie było spełnione

  • Udzielanie pierwszej pomocy w nagłych wypadkach - apteczka, personel recepcji przeszkolony w pomocy przedlekarskiej, przywołanie pomocy lekarskiej -wymaganie było spełnione (była apteczka, personel recepcji został przeszkolony w udzielaniu pierwszej pomocy przedlekarskiej przez lekarza medycyny pracy)

  • Usługi gastronomiczne:

  • restauracja (dopuszcza się w hotelu*** brak restauracji jeżeli w odległości max. 200m od obiektu znajduje się restauracja) - wymaganie było spełnione (była restauracja w hotelu)

  • aperitif bar lub bar kawowy - wymaganie było spełnione

  • podawanie śniadań - wymaganie było spełnione

  • Sala klubowa z telewizorem. Nie dotyczy obiektów, które posiadają sale wielofunkcyjne - hotel posiadał sale konferencyjne

  • Przechowywanie sprzętu rekreacyjnego w obiektach zlokalizowanych w miejscowościach wypoczynkowo-rekreacyjnych i rejonach o duzych walorach przyrodniczych- wymaganie było spełnione ( były rowery turystyczne, rowery wodne, łodzie żaglowe, kajaki)

  • Zespół odnowy biologicznej-minimum 2 rodzaje usług (w obiektach*** wymagane w miejscowościach wypoczynkowych) - wymaganie było spełnione (sauna, siłownia, gabinet masażu)

  • Pranie, prasowanie i czyszczenie bielizny i odzieży gości - wymaganie było spełnione

  • Zmiana pościeli i ręczników, co trzy dni lub na życzenie gości- wymaganie było spełnione

  • Jednolity ubiór dla poszczególnych służb hotelowych - wymaganie było spełnione

  1. Spełnianie przez Hotel*** „WARSZAWA” w Augustowie minimalnych wymagań w zakresie dostosowania obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych, określonych w załączniku nr 8 do w/w rozporządzenia, przedstawiało się następująco:

  • W obiektach powyżej 50 j.m. co najmniej jedna j.m. powinna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, a dla każdych kolejnych rozpoczętych 100 j.m. powyżej 100 j.m. co najmniej jedna - wymaganie było spełnione (hotel dysponował 1 jednostką mieszkalną dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych, ogółem posiadał 64 jednostki mieszkalne)

  • Jednostki mieszkalne powinny zostać wyposażone w poręcze i uchwyty ułatwiające korzystanie z urządzeń higieniczno-sanitarnych- wymaganie było spełnione

  • Wyłączniki światła, sygnalizacja przywoławcza, telefon, i sterowanie telewizorem powinny być dostępne z łóżka- wymaganie było spełnione

  • W jednostkach należy zapewnić umeblowanie umożliwiające korzystanie osobom poruszającym się na wózkach, w tym wysokość podjazdu min. 67 cm pod płytę stołu, biurka i umywalki- wymaganie było spełnione

  • Ogólnodostępne elementy wyposażenia obiektu, takie jak urządzenia komunikacji wewnętrznej, przyciski i wyłączniki powinny być umieszczone na wysokości 90-110 cm, umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku - wymaganie było spełnione

  • Co najmniej jeden telefon ogólnodostępny przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, umieszczony na wysokości 90-110 cm., umożliwiającej swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózku- wymaganie było spełnione

  • Co najmniej jedno stanowisko recepcyjne powinno dysponować ladą o wysokości nie przekraczającej 90 cm, z podjazdem o wysokości min. 67 cm; lub powinno być wydzielone osobne stanowisko obsługi osób poruszających się na wózkach- wymaganie było spełnione (było wydzielone osobne stanowisko do obsługi osób poruszających się na wózkach)

  • W salach gastronomicznych i wielofunkcyjnych należy przystosować miejsca umożliwiające korzystanie z usług osobom na wózkach- wymaganie było spełnione

  • Przyciski sterujące windami powinny być opisane w sposób czytelny dla niewidzących, a windy wyposażone w sygnalizację dźwiękową - wymaganie było spełnione

Hotel posiadał węzeł higieniczno-sanitarny dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

Dyrektorowi hotelu udzielono instruktażu z zakresu przepisów dotyczących obiektów hotelarskich.

Kierownik jednostki kontrolowanej może zgłaszać umotywowane zastrzeżenia (przed podpisaniem protokołu) odnośnie faktów utrwalonych w niniejszym protokole oraz pisemne wyjaśnienia, co do zawartych w protokole ustaleń, w ciągu 7 dni od podpisania protokołu.

Fakt kontroli odnotowano w książce kontroli pod poz. nr 4.

Protokół sporządzono w 2 jednobrzmiących egzemplarzach, z czego jeden doręczono kierownikowi kontrolowanego obiektu.

Augustów

16.05.2005r. Prezes Zarządu Andrzej Burkiewicz

Małgorzata Luto

Wiktor Żmieńka

/-/

/-/

/-/

data i podpis kierownika obiektu hotelarskiego

podpisy osób kontrolujących

HOTEL „WARSZAWA” Sp. z o.o.

16-300 Augustów

tel. (0-87) 643-28-05

REGON 790659632 NIP: 846-14-17-593


Publikator: Hubert Filipowicz Data utworzenia:  13.06.2005 00:00:00
Data publikacji:  13.06.2005 00:00:00
Data modyfikacji:  13.06.2005 00:00:00 


Informacja byla modyfikowana.
 

Poprzednie wersje informacji:
Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
e-mail: bok@bialystok.uw.gov.pl