| ZARZĄDZENIE NR 76/03 
  
	zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
  
Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o administracji rządowej w województwie (Dz. U. z 2001 r. Nr 80, poz. 872, Nr 128, poz. 1407, z 2002 r. Nr 37, poz. 329, Nr 41, poz. 365, Nr 62, poz. 558, Nr 89, poz. 804 i Nr 200, poz. 1688, z 2003 r. Nr 52, poz. 450) zarządza się, co następuje:
  
§ 1. W regulaminie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 22/02 Wojewody Podlaskiego z dnia 15 lutego 2002 r. w sprawie ustalenia regulaminu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, zmienionego zarządzeniem Wojewody Podlaskiego Nr 109/02 z dnia 20 września 2002 r. i Nr 9/03 z dnia 24 stycznia 2003 r., wprowadza się następujące zmiany:
  
1) w § 4 ust. 2 otrzymuje brzmienie:
  
„2.	W Gabinecie tworzy się następujące wewnętrzne komórki organizacyjne:
  
1/	Zespół Prasowy, któremu nadaje się symbol „GW.I.”;
  
2/	Zespół obsługi organizacyjnej i protokolarnej, któremu nadaje się symbol „GW.II.”;
  
3/	stanowisko pracy do obsługi Wojewody i Wicewojewody, któremu nadaje się symbol „GW.III.”;
  
2) w § 7dodaje się ust. 3 w brzmieniu:
  
„3.	Oddziałami, o których mowa w ust. 2 pkt 12 - 14 kieruje zastępca dyrektora Wydziału - Pełnomocnik Wojewody Podlaskiego do zarządzania komponentem wojewódzkim Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.”;
  
3) w § 8 ust. 2 pkt 5 otrzymuje brzmienie:
  
„5/	Oddział do Spraw Ochrony Zdrowia, któremu nadaje się symbol „PS.V.””;
  
a) pkt 21 otrzymuje brzmienie:
  
„21/	udział w opracowywaniu planu zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane finansowane ze środków budżetu Wojewody, będących w dyspozycji wydziału, których wydatkowanie podlega zasadom określonym w ustawie o zamówieniach publicznych oraz udział w przygotowywaniu i przeprowadzaniu postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w rozdziale XII regulaminu,”;
  
b) w pkt 24 kropkę zastępuje się przecinkiem oraz dodaje się pkt 25 w brzmieniu:
  
„25/	współdziałanie z zespolonymi służbami, inspekcjami i strażami wojewódzkimi w wykonywaniu zadań i kompetencji Wojewody jako przedstawiciela Rady Ministrów i zwierzchnika zespolonej administracji rządowej.”;
  
a) w pkt 2 w lit. a-b na końcu postanowień po przecinku dodaje się wyrazy „na zasadach określonych odrębnymi przepisami”,
  
b) w pkt 4 lit e otrzymuje brzmienie:
  
„e/	współdziałanie z Biurem Dyrektora Generalnego w zakresie wstępnej oceny i weryfikacji wniosków dotyczących nadawania orderów i odznaczeń”;
  
a) w pkt 2 dodaje się lit. j w brzmieniu:
  
„j/	prowadzenie spraw dotyczących oświadczeń o stanie majątkowym składanych przez wójtów (burmistrzów, prezydentów miast) i marszałka województwa podlaskiego oraz przewodniczących rad gmin, rad powiatów i przewodniczącego sejmiku województwa podlaskiego,”,
  
- lit d otrzymuje brzmienie:
  
„d/	prowadzenie centralnego rejestru wystąpień pokontrolnych NIK i innych jednostek kontroli przekazywanych Wojewodzie w tym:
  
- rejestrowanie wszystkich wystąpień pokontrolnych wpływających do Urzędu,
  
- przekazywanie właściwym wydziałom Urzędu i innym jednostkom wystąpień pokontrolnych,
  
- gromadzenie kopii odpowiedzi przygotowanych przez właściwe wydziały w przedmiocie sposobu wykorzystania wystąpień pokontrolnych,”,
  
- po lit. d dodaje się lit. e w brzmieniu:
  
„e/	sporządzanie analiz sposobu wykorzystania wniosków wynikających z informacji i wystąpień pokontrolnych,”;
  
- lit. a-c otrzymują brzmienie:
  
„a/ współpraca z samorządem wojewódzkim w zakresie formułowania strategii rozwoju województwa i strategii promocji województwa oraz jego polityki rozwoju,
  
b/	udział w pracach zespołów doradczych, działających przy Zarządzie Województwa, opiniujących programy rozwoju regionalnego,
  
c/	udział w pracach zespołu doradczego, działającego przy Zarządzie Województwa, opiniującego projekt studium rozwoju regionalnego,”,
  
b) w pkt 5 dodaje się lit. n w brzmieniu:
  
„n/	współdziałanie z organami jednostek samorządu terytorialnego i organami administracji rządowej w sprawach z zakresu rozwoju infrastruktury drogowej,”,
  
c) w pkt 6 w lit. a dodaje się siódme tiret w brzmieniu:
  
„-	prowadzenie postępowań administracyjnych jako organ pierwszej instancji w sprawach dotyczących ustalenia lokalizacji drogi,”,
  
d) w pkt 7 zdanie wstępne otrzymuje brzmienie:
  
„7/	w zakresie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w dziedzinie transportu kolejowego:”,
  
e) w pkt 9 dodaje się lit. l o brzmieniu:
  
„l/	prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w trybie odwoławczym w sprawach scalania i wymiany gruntów”,
  
f) w pkt 10 dodaje się lit. m - r w brzmieniu:
  
„m/	stwierdzanie nabycia w drodze decyzji przez Skarb Państwa własności nieruchomości, stanowiących własność jednostek samorządu terytorialnego, położonych w pasie drogowym i przeznaczonych na drogi krajowe oraz ustalanie odszkodowania,
  
n/	orzekanie o wywłaszczeniu nieruchomości na rzecz skarbu Państwa, położonych w pasie dróg krajowych i wydawanie zezwoleń na niezwłoczne zajęcie nieruchomości przeznaczonych na pasy drogowe oraz ustalanie odszkodowania,
  
o/	orzekanie o wygaśnięciu trwałego zarządu nieruchomości położonych w pasach drogowych dróg krajowych,
  
p/	stwierdzanie, w drodze decyzji, nabycia przez PKP prawa użytkowania wieczystego nieruchomości wchodzących w skład linii kolejowych,
  
r/	orzekanie o odszkodowaniu z tytułu nabycia własności przez Skarb Państwa nieruchomości wchodzących w skład linii kolejowych,”,
  
a) w pkt 1 po lit. ł dodaje się lit. m - n w brzmieniu:
  
„m/	współpraca z Zarządem Województwa Podlaskiego i innymi jednostkami administracji samorządowej i rządowej w realizacji zadań wojewódzkiego programu profilaktyki i rozwiązywania problemów alkoholowych,
  
n/	opracowywanie okresowych ocen i analiz dotyczących realizacji ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałania alkoholizmowi przez jednostki samorządu terytorialnego,”;
  
- w lit. a dodaje się czwarte tiret w brzmieniu:
  
“- przeprowadzanie okresowych (nie rzadziej niż co dwa lata) i doraźnych kontroli zakładów pracy chronionej pod kątem spełnienia przez nie warunków i obowiązków wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób niepełnosprawnych,”,
  
- po lit. b dodaje się lit. c - f w brzmieniu:
  
“c/	przedstawianie Pełnomocnikowi Rządu do Spraw Osób Niepełnosprawnych informacji o realizacji zadań powiatowych zespołów do spraw orzekania o niepełnosprawności, sporządzanych na podstawie informacji otrzymanych od starostów oraz Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności,
  
d/	prowadzenie spraw związanych z ośrodkami i turnusami rehabilitacyjnymi:
  
- prowadzenie rejestrów ośrodków oraz rejestrów organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  
- kontrole ośrodków oraz organizatorów turnusów rehabilitacyjnych,
  
e/	sporządzanie kwartalnej informacji zbiorczej o szkoleniach organizowanych przez powiatowe urzędy pracy i zatrudnieniu osób niepełnosprawnych,
  
f/	zgłaszanie przedstawicieli Wojewody do składu wojewódzkiej społecznej rady do spraw osób niepełnosprawnych,”,
  
c) w pkt 4 po lit. d dodaje się lit.e - f w brzmieniu:
  
„e/	powiadamianie ministra właściwego do spraw pracy o stwierdzonych przypadkach prowadzenia agencji zatrudnienia bez wymaganego wpisu do rejestru agencji zatrudnienia oraz o przypadkach naruszenia warunków określonych w certyfikacie,
  
f/	powiadamianie właściwego starosty o stwierdzonych przypadkach naruszenia przepisów ustawy o zatrudnieniu i przeciwdziałaniu bezrobociu przez bezrobotnego oraz przez pracodawcę,”;
  
- lit. a - b otrzymują brzmienie:
  
„a/	opracowywanie rocznych planów rzeczowo - finansowych, analiz ekonomicznych i sprawozdawczości w zakresie finansowania zadań:
  
- zatrudnienia i przeciwdziałania bezrobociu,
  
- kultury i ochrony dziedzictwa narodowego,
  
b/	prowadzenie prac związanych z planowaniem i realizacją budżetu Wojewody w dziale ochrona zdrowia, opieka społeczna, kultura i ochrona dziedzictwa narodowego, działalność usługowa - cmentarze,”,
  
- po lit. e dodaje się lit. f - g w brzmieniu:
  
„f/	prowadzenie spraw związanych z wypłatą rent i odszkodowań osobom fizycznym, wynikających z wyroków sądowych z tytułu szkód wyrządzonych podczas leczenia,
  
g/	przygotowywanie projektów ugód w sprawie ustalenia wysokości renty,”;
  
e) w pkt 6 po lit. r dodaje się lit. s - y w brzmieniu:
  
„s/	realizacja zadań wynikających z ustawy o powszechnym ubezpieczeniu w Narodowym Funduszu Zdrowia:
  
- przekazywanie Zarządowi Województwa Podlaskiego danych epidemiologicznych i statystycznych opracowanych przez Podlaskie Centrum Zdrowia Publicznego,
  
- prowadzenie spraw związanych ze wskazaniem przedstawiciela Wojewody w radzie społecznej Narodowego Funduszu Zdrowia,
  
- opiniowanie wojewódzkiego planu zdrowotnego,
  
- opiniowanie projektu krajowego planu zdrowotnego,
  
t/	przygotowywanie projektów rozporządzenia o ogłoszeniu bądź odwołaniu stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii oraz o nałożeniu obowiązku szczepień ochronnych przeciw chorobom epidemicznym w sytuacji zaistnienia epidemii lub stanu zagrożenia epidemicznego na obszarze województwa,
  
u/	prowadzenie spraw związanych z organizowaniem warunków izolacji lub kwarantanny w przypadku konieczności izolowania lub poddania kwarantannie osób przybywających z zagranicy,
  
w/	wydawanie decyzji o skierowaniu do pracy przy zwalczaniu epidemii pracowników zakładów opieki zdrowotnej i innych osób zamieszkałych lub zatrudnionych na terenie województwa,
  
x/	zapewnienie realizacji postanowienia sądowego o przyjęciu do szpitala psychiatrycznego osoby chorej psychicznie,
  
y/	prowadzenie spraw związanych z upoważnianiem przez Wojewodę lekarzy specjalistów w dziedzinie psychiatrii do oceny zasadności zastosowania przymusu bezpośredniego wobec osób z zaburzeniami psychicznymi,”;
  
9) w § 22 w ust. 3 pkt 3 otrzymuje brzmienie:
  
„3/	Suwalskim Parkiem Krajobrazowym w Malesowiźnie.”;
  
10) w § 23 w ust. 1 w pkt 2:
  
a) lit. c otrzymuje brzmienie:
  
„c/	przygotowywanie projektów wystąpień do Rady Ministrów o wyrażenie zgody na prywatyzację bezpośrednią przez oddanie do odpłatnego korzystania przedsiębiorstwa, które nie spełnia przesłanek wymaganych ustawą o komercjalizacji i prywatyzacji,”;
  
b) po lit. m dodaje się lit. n w brzmieniu:
  
„n/	sprawowanie nadzoru nad składaniem ministrowi właściwemu do spraw Skarbu Państwa przez wójtów, burmistrzów (prezydentów miast), starostów, marszałka województwa podlaskiego i organów wykonawczych związków jednostek samorządu terytorialnego informacji dotyczących przekształceń i prywatyzacji mienia komunalnego,”;
  
11) w § 24 ust. 1 w pkt 1 po lit. h dodaje się lit. i w brzmieniu:
  
„i/	współdziałanie z Krajowym Biurem Wyborczym i jego delegaturami w celu zapewnienia prawidłowego prowadzenia i aktualizacji danych ewidencji ludności w części objętej rejestrem wyborców i w tym zakresie:
  
-	podejmowanie stosownych działań wynikających z okresowych ocen uwag i wniosków dotyczących stanu prowadzenia ewidencji ludności w gminach, przekazywanych przez Krajowe Biuro Wyborcze i komisarzy wyborczych;
  
-	inicjowanie wspólnych kontroli stanu ewidencji ludności i rejestru wyborców przy udziale przedstawicieli Krajowego Biura Wyborczego oraz zapewnienie udziału pracowników prowadzących sprawy z zakresu ewidencji ludności we wspólnych kontrolach inicjowanych przez Krajowe Biuro Wyborcze i jego delegatury;”;
  
a) w pkt 2 po lit. t dodaje się lit. u w brzmieniu:
  
„u/	prowadzenie spraw związanych z nadawaniem orderów i odznaczeń i współdziałanie w tym zakresie z Gabinetem Wojewody,”,
  
b) pkt 4a otrzymuje brzmienie:
  
„4a/	koordynowanie, na zasadach określonych w rozdziale XII regulaminu, działań, podejmowanych przez wydziały w ramach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego”,
  
c) po pkt 4b dodaje się pkt 4c w brzmieniu:
  
„4c/	prowadzenie kontroli ex ante (wstępnej) zamówień publicznych projektów realizowanych w ramach Programu Phare ESC, wynikającej z kompetencji przypisanych Wojewodzie w systemie wdrażania Programu,”,
  
d) w pkt 5 po lit. c dodaje się lit. d - e w brzmieniu:
  
„d/	prowadzenie spraw dotyczących wydawania zezwoleń na podjęcie działalności gospodarczej w dziedzinie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców o czasowym okresie przechowywania,
  
e/	przeprowadzanie kontroli podmiotów prowadzących działalność gospodarczą w dziedzinie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców o czasowym okresie przechowywania, w zakresie objętym zezwoleniem,”;
  
13) dodaje się Rozdział XII w brzmieniu:
  
Tryb i zasady prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
  
§ 73.	Ilekroć w niniejszym rozdziale jest mowa o:
  
1) ustawie - należy przez to rozumieć ustawę z dnia 10 czerwca 1994 r. o zamówieniach publicznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 72, poz. 664 ze zm.),
  
2) wydziale wnioskującym - należy przez to rozumieć wydział (biuro) Urzędu, występujący z wnioskiem o przeprowadzenie postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, wykonywanego w ramach regulaminowych zadań wydziału,
  
3) Zamawiającym - należy przez to rozumieć Wojewodę Podlaskiego lub Dyrektora Generalnego Urzędu, z upoważnienia których działają dyrektorzy wydziałów wnioskujących, podejmujący czynności wynikające z obowiązków Zamawiającego, określone przepisami ustawy i przepisami wykonawczymi do niej, w sprawach należących do zakresu działania wydziału wnioskującego, a w szczególności:
  
a) zatwierdzanie wyboru trybu zamówienia publicznego,
  
b) zatwierdzanie dokumentacji określającej warunki zamówienia,
  
c) zatwierdzanie wyboru najkorzystniejszej oferty wyłonionej w postępowaniu o udzielenie zamówienia,
  
d) podpisywanie innych pism, dokumentów i umów w toku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, z wyjątkiem zastrzeżonych do podpisu Wojewody, Wicewojewody i Dyrektora Generalnego Urzędu,
  
4) Oddziale - należy przez to rozumieć Oddział do Spraw Zamówień Publicznych, o którym mowa w § 14 ust. 2 pkt 10 regulaminu Urzędu,
  
5) zbiorczym planie zamówień publicznych zwanym dalej „Zbiorczym Planem”- należy przez to rozumieć zbiorcze zestawienie zamówień publicznych na dany rok budżetowy, planowanych do realizacji ze środków budżetu Wojewody Podlaskiego oraz budżetu Urzędu, sporządzane w trybie określonym w § 75,
  
6) terminie rozpoczęcia postępowania - należy przez to rozumieć datę podania do publicznej wiadomości ogłoszenia o przetargu, zaproszenia do składania ofert, zaproszenia do negocjacji, wystosowania zapytania o cenę.
  
§ 74. 1.Koordynowanie udzielania zamówień publicznych w Urzędzie odbywa się w oparciu o Zbiorczy Plan.
  
2. Zbiorczy Plan obejmuje zamówienia publiczne udzielane według procedur określonych w ustawie, w tym również zamówienia, o których mowa w art. 6 ustawy.
  
§ 75. 1.Zbiorczy Plan opracowuje Biuro Dyrektora Generalnego na podstawie wniosków wydziałów Urzędu składanych przez nie w terminie dziesięciu dni od dnia wejścia w życie ustawy budżetowej na dany rok, którego Zbiorczy Plan dotyczy, z zastrzeżeniem § 77.
  
2. Wnioski, o których mowa w ust. 1 zawierają wszystkie planowane wydatki wydziału wnioskującego w ramach środków przeznaczonych na realizację zamówień publicznych.
  
3. Wnioski, o których mowa w ust. 1, wydziały wnioskujące składają na formularzach według wzoru określonego przez Biuro Dyrektora Generalnego. We wnioskach należy zawrzeć informacje dotyczące:
  
1) przedmiotu zamówienia, a w szczególności:
  
a) rodzaju towaru przewidzianego do zakupu,
  
c) rodzaju robót budowlanych,
  
2) szacunkowej wartości zamówienia w złotych, bez podatku od towarów i usług (VAT), ustalonej zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 9 ustawy,
  
3) proponowanego terminu rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  
4) terminu realizacji zamówienia.
  
4. Dyrektor wydziału wnioskującego po złożeniu do Biura Dyrektora Generalnego wniosku, o którym mowa w ust. 1 wchodzi w prawa i obowiązki Zamawiającego wynikające z ustawy.
  
§ 76. 1.	Biuro Dyrektora Generalnego przedkłada Zbiorczy Plan do zatwierdzenia w części dotyczącej budżetu Wojewody - Wojewodzie, zaś w części dotyczącej realizacji budżetu Urzędu - Dyrektorowi Generalnemu w terminie 14 dni od dnia wejścia z życie ustawy budżetowej na dany rok.
  
2. Niezwłocznie po zatwierdzeniu Zbiorczego Planu Biuro Dyrektora Generalnego przekazuje go wydziałom wnioskującym.
  
§ 77. 1.	W przypadku zaistnienia potrzeby udzielenia zamówienia publicznego nieujętego w Zbiorczym Planie ustalonym na dany rok budżetowy, wydział wnioskujący najpóźniej na 21 dni przed terminem rozpoczęcia postępowania przedkłada do Biura Dyrektora Generalnego informacje, o których mowa w § 75 ust. 3.
  
2. Przepis ust. 1 stosuje się ponadto w sytuacji gdy udzielenie zamówienia publicznego ma nastąpić przed zatwierdzeniem Zbiorczego Planu.
  
3. Do zatwierdzenia zamówień publicznych, o których mowa w ust. 1 i 2 stosuje się odpowiednio § 76.
  
§78. 1.	W uzasadnionych przypadkach Zbiorczy Plan może być zmieniony w trakcie roku budżetowego.
  
2. Zmiana Zbiorczego Planu może polegać na wykreśleniu zamówienia publicznego w nim ujętego, dopisaniu nowego zamówienia bądź na zmianie samego przedmiotu zamówienia w ramach środków ujętych w Zbiorczym Planie.
  
3. Z wnioskiem o zmiany w Zbiorczym Planie występuje do Biura Dyrektora Generalnego wydział wnioskujący, najpóźniej na 21 dni przed terminem rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia.
  
4. Biuro Dyrektora Generalnego przedkłada zmiany w Zbiorczym Planie do zatwierdzenia Wojewodzie lub Dyrektorowi Generalnemu.
  
§ 79. 1.	Do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość przekracza równowartość 3000 euro powołuje się komisję przetargową, zwaną dalej „Komisją”.
  
2. Komisja przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wniosek Zamawiającego.
  
§ 80. 1.Wojewoda lub Dyrektor Generalny w drodze zarządzenia powołuje Komisję oraz nadaje regulamin pracy Komisji.
  
2. W skład Komisji wchodzi:
  
1) nie mniej niż dwóch przedstawicieli Zamawiającego, z których jeden pełni funkcję przewodniczącego Komisji,
  
2) dwóch przedstawicieli Oddziału, z których jeden pełni funkcję sekretarza Komisji.
  
3. W skład Komisji mogą być powoływani przedstawiciele innych wydziałów Urzędu.
  
4. Przewodniczący kieruje pracami Komisji. Sekretarz prowadzi dokumentację z posiedzeń Komisji.
  
5. Na wniosek przewodniczącego Komisji Dyrektor Wydziału Prawnego i Nadzoru kieruje do prac Komisji radcę prawnego, działającego w charakterze eksperta.
  
§ 81. 1.Do zadań Komisji należy przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  
2. Przewodniczący Komisji przedkłada Zamawiającemu przygotowane przez Komisję projekty pism i dokumentów wymagające podpisu lub zatwierdzenia przez Zamawiającego.
  
§ 82.Zamawiający najpóźniej na 21 dni przed terminem rozpoczęcia postępowania o udzielenie zamówienia przedkłada do Biura Dyrektora Generalnego wniosek, w którym wskazuje:
  
1) przedstawicieli wydziału wnioskującego do składu osobowego Komisji,
  
2) wytyczne do pracy Komisji, w szczególności:
  
a) wytyczne niezbędne do określenia przez Komisję przedmiotu zamówienia,
  
b) wytyczne dotyczące warunków jakie powinni spełniać oferenci przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
  
c) pożądany termin realizacji zamówienia.
  
§ 83. 1.	Biuro Dyrektora Generalnego przy pomocy Oddziału czuwa nad zgodnością prowadzonych w Urzędzie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego z ustawą.
  
2. Do zadań Oddziału należy w szczególności:
  
1) przygotowanie projektu zarządzenia w sprawie powołania Komisji i nadania regulaminu jej pracy i przedłożenie go Wojewodzie lub Dyrektorowi Generalnemu do podpisu,
  
2) przygotowanie pierwszego posiedzenia Komisji, w tym:
  
a) przekazanie członkom podpisanego zarządzenia, o którym mowa w pkt 1,
  
b) ustalenie terminu posiedzenia i powiadomienie członków,
  
c) przygotowanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia pierwszego posiedzenia, w tym wytycznych, o których mowa w § 82.
  
3) obsługa Komisji oraz przygotowanie materiałów niezbędnych do przygotowania przez Komisję projektów pism i dokumentów, o których mowa w § 81 ust. 2,
  
4) prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych w Urzędzie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, a w szczególności protokółów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub dokumentacji podstawowych czynności oraz kopii umów zawartych w wyniku tych postępowań,
  
5) prowadzenie zbiorczego rejestru zamówień publicznych prowadzonych w Urzędzie.
  
3. Oddział nadzoruje udzielanie zamówień publicznych, o których mowa w art. 6 ustawy poprzez:
  
1) prowadzenie ewidencji tych zamówień,
  
2) akceptację faktur dotyczących zamówień zrealizowanych przez wydziały, pod kątem ich zgodności z ustawą.”.
  
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Generalnemu Urzędu oraz Dyrektorom Wydziałów, których dotyczy zmiana regulaminu.
  
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 |