Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38073689   odwiedzin

Kategoria: Kontrola Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce

Protokół kontroli kompleksowej w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce
Data utworzenia:  20.07.2010 11:24:00
Data publikacji:  13.08.2010 11:24:00
Data modyfikacji: 
Autorzy: Bijak Ewa , Giermaniuk Marta , Kosmaczewska Barbara
Publikator: Malewska Urszula
Realizacja zadań własnych oraz zadań zleconych przez administrację rządową z zakresu pomocy społecznej.
PROTOKÓŁ z kontroli kompleksowej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 10A przeprowadzonej w dniach 10, 11, 14 czerwca 2010r. REGON -  050667722 NIP - 543-18-34-327 Starostą Powiatu Hajnowskiego jest Włodzimierz Pietroczuk. Kierownikiem Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie jest Pan Paweł Szymaniuk od dnia 01.07.1999r. [Akta kontroli str. 81-82] Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce: jest jednostką budżetową powiatu hajnowskiego, powołaną na podstawie uchwały Nr III/13/98 Rady Powiatu Hajnowskiego z dnia 29/12/1998 r. w sprawie utworzenia Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Hajnówce, oraz uchwał zmieniających powyższą uchwałę: Nr XIV/80/2000 z dnia 11.02.2000 r., Nr XXVI/170/05 z dnia 30.06.2005 r., i Nr XVII/53/07 z dnia 30.08.2007 r. [Akta kontroli str. 11-22] Kontrolę przeprowadzili: 1. Ewa Bijak – kierownik Oddziału - kierownik zespołu inspektorów 2. Barbara Kosmaczewska – inspektor wojewódzki 3. Marta Giermaniuk – starszy inspektor pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, na podstawie upoważnienia do kontroli nr 248 z dnia 17.05.2010r. wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Andrzeja Kozłowskiego – Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku. Kontrolę przeprowadzono w dniach 10, 11, 14 czerwca 2010 roku. [Akta kontroli str. 3-10] Wyjaśnień w trakcie kontroli udzielał Pan Paweł Szymaniuk– kierownik Centrum. Przedmiotowy zakres kontroli: Kontrolą objęto okres od 1.04.2009 r. do 31.03.2010 i skontrolowano następujące zagadnienia: 1.  Zasoby materialne centrum pomocy rodzinie. 2.  Zasoby kadrowe centrum. 3. Zadania realizowane przez centrum i upoważnienie dyrektora centrum do wydawania decyzji administracyjnych. 4. Realizacja zadań własnych powiatu - art. 19 ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 2009, Nr 175, poz. 1362 ze zm.). 5.  Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez powiat  - art. 20 ustawy z dnia 12.03.2004r o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 2009, Nr 175, poz. 1362 ze zm.) 6.  Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 112 ustawy z dnia 12.03.2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 2009, Nr 175, poz. 1362 ze zm.) Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.

Załączniki do informacji:

.