W dniu 9 czerwca 2010 r. w Urzędzie Miejskim w Sokółce została przeprowadzona kontrola koordynowana w zakresie gospodarowania sprzętem OC, stanowiącym mienie Skarbu Państwa, za okres od 2008 r. do dnia kontroli. Kontrolę przeprowadził st. inspektor wojewódzki Krzysztof Kukliński na podstawie upoważnienia Nr 18/2010 z dn. 4.06.2010 r. wydanego z upoważnienia Wojewody Podlaskiego przez Dyrektora Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego. Dokumentacja kontroli przechowywana jest w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pod numerem: ZK.IV.KK.0932-1-4/2010 i może być udostępniona na pisemny wniosek, zgodnie z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej /Dz. U. Nr 112, poz. 1198/.
|