Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38073824   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku

Protokół kontroli kompleksowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Małym Płocku
Data utworzenia:  09.12.2010 11:02:26
Data publikacji:  27.12.2010 11:02:26
Data modyfikacji:  27.12.2010 11:10:47
Autorzy: Giesko Anna , Kosmaczewska Barbara , Liszewska Anna
Publikator: Malewska Urszula
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia: Realizacja zadań własnych gminy i zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie pomocy społecznej.

Protokół z kontroli kompleksowej w Ośrodku Pomocy Społecznej
w Małym Płocku ul. Krótka 15, 18-516 Mały Płock, tel. (86 2791304), REGON - 45-00-09-277, NIP 291-00-60-106 przeprowadzonej w dniach 15, 16, 17 listopada 2010r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w składzie: Anna Liszewska - starszy inspektor wojewódzki - kierownik zespołu inspektorów, Barbara Kosmaczewska - inspektor wojewódzki, Anna Giesko - starszy inspektor na podstawie upoważnienia do kontroli Nr 639 z dnia 02.11.2010r. (PS.IX.AL.0939-639/2010) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku.
Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Urzędu Gminy pod poz. 7/2010.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym wynikających z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
V. Realizacja zadań własnych gminy wynikających z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VI. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VII. Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 110 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.


Załączniki do informacji:

.