Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38073540   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie 16-001 Kleosin, ul. Alberta 2.

Protokół kontroli kompleksowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym.
Data utworzenia:  04.02.2011 08:28:59
Data publikacji:  28.02.2011 08:28:59
Data modyfikacji:  28.02.2011 08:29:18
Autorzy: Giermaniuk Marta , Kosmaczewska Barbara
Publikator: Malewska Urszula
Realizacja zadań własnych gminy i zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie pomocy społecznej.
Protokół z kontroli kompleksowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Juchnowcu Kościelnym z siedzibą w Księżynie 16-001 Kleosin, ul. Alberta 2, tel. (0-85) 663-21-91, REGON - 450-009-410, NIP 291-00-57-860 przeprowadzonej w dniach 17, 18, 19 i 21 stycznia 2010 r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku: Barbara Kosmaczewska -inspektor wojewódzki - kierownik zespołu inspektorów, Marta Giermaniuk - starszy inspektor na podstawie upoważnienia do kontroli Nr 3/2011 z dnia 5 stycznia 2011r. (Nr PS.V.431.5.3.2011.BK) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku. Kontrolę przeprowadzono w dniach 17, 18, 19 i 21 stycznia 2010 r. Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Księżynie pod pozycją nr 1/2011.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym wynikających z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
V. Realizacja zadań własnych gminy wynikających z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VI. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.):
VII. Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 110 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.).

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.

 


Załączniki do informacji:

.