Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38480739   odwiedzin

Kategoria: Kontrola problemowa Urzędu Marszałkowskiego w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej

Kontrola problemowa Urzędu Marszałkowskiego w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej - protokół
Data utworzenia:  17.06.2011 09:00:00
Data publikacji:  01.07.2011 13:38:14
Data modyfikacji:  01.07.2011 13:46:48
Autorzy: Czarnecka Barbara , Turkowska Alicja
Publikator: Wyszyńska-Sosnowska Grażyna
Kontrola problemowa Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego odnośnie działalności gospodarczej w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców o czasowym okresie przechowywania - protokół
Kontrolę w dniu 27 maja 2011 r. przeprowadziły:
- Alicja Turkowska - kierownik Archiwum Zakładowego w Biurze Obsługi Urzędu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku na podstawie pisemnego upoważnienia do kontroli Nr 4/2011 z dnia 19 maja 2011 r., wydanego z upoważnienia Wojewody Podlaskiego przez Dyrektora Biura Obsługi Urzędu- Panią Różę Januszkiewicz,
- Barbara Czarnecka - starszy inspektor w Biurze Obsługi Urzędu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku na podstawie pisemnego upoważnienia do kontroli Nr 3/2011 r. z dnia 19 maja 2011 r. wydanego z upoważnienia Wojewody Podlaskiego przez Dyrektora Biura Obsługi Urzędu - Panią Różę Januszkiewicz.

Przedmiot kontroli i okres objęty kontrolą:
Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej zgodnie z przepisami art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach ( Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 673 ze zm.) odnośnie działalności gospodarczej w zakresie przechowywania dokumentacji osobowej i płacowej pracodawców o czasowym okresie przechowywania.

Kontrolą objęto okres od 1 czerwca 2010 r. do 26 maja 2011 r.


Ustalenia kontroli: ....

Pełna treść protokołu znajduje się poniżej w formie pliku do pobrania


Załączniki do informacji:

.