Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38078139   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Narwi, ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew.

Protokół kontroli kompleksowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Narwi
Data utworzenia:  27.12.2012 07:19:52
Data publikacji:  10.01.2012 07:19:52
Data modyfikacji:  10.01.2012 07:27:01
Autorzy: Giermaniuk Marta , Kosmaczewska Barbara
Publikator: Malewska Urszula
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia: Realizacja zadań własnych gminy i zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie pomocy społecznej.
Protokół z kontroli kompleksowej w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Narwi z siedzibą w Narwi; ul. Mickiewicza 101, 17-210 Narew tel. (85) 6816752, przeprowadzonej w dniach 30 listopada i 1 grudnia 2011 r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w składzie: Marta Giermaniuk - starszy inspektor - kierownik zespołu inspektorów, Barbara Kosmaczewska - inspektor wojewódzki, na podstawie upoważnienia do kontroli z dnia 8 listopada 2011r., Nr 1/2011 (PS.V.431.5.33.2011.MG) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku. Kontrolę przeprowadzono: w dniach 30 listopada i 1 grudnia 2011 r. Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Urzędu Gminy Narew pod poz. 3/2011.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym wynikających z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
V. Realizacja zadań własnych gminy wynikających z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VI. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VII. Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 110 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.



Załączniki do informacji:

.