Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38070368   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji, ul. Żerczycka 32, , 17-330 Nurzec-Stacja.

Protokół kontroli kompleksowej Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji.
Data utworzenia:  11.04.2012 09:37:41
Data publikacji:  11.05.2012 09:37:41
Data modyfikacji:  11.05.2012 09:42:55
Autorzy: Giermaniuk Marta , Kosmaczewska Barbara
Publikator: Malewska Urszula
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia: Realizacja zadań własnych gminy i zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie pomocy społecznej.

Protokół z kontroli kompleksowej Gminnego Ośrodku Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacji, z siedzibą w Nurcu-Stacji, ul. Żerczycka 32, , 17-330 Nurzec-Stacja, tel.
(0-85) 657-51-19, przeprowadzonej w dniach 21, 22 i 23 marca 2012r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku: Barbara Kosmaczewska -inspektor wojewódzki, kierownik zespołu inspektorów, Marta Giermaniuk - starszy inspektor na podstawie upoważnienia do kontroli Nr 1/2012 z dnia 6 marca 2012r. (Nr PS-V.431.8.2012.BK) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Pana Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku. Kontrolę przeprowadzono w dniach: 21, 22 i 23 marca 2012r. Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nurcu-Stacja, pod pozycją nr 1/2012.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym wynikających z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
V. Realizacja zadań własnych gminy wynikających z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VI. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.):
VII. Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 110 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r. Nr 175, poz. 1362, ze zm.).

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.


Załączniki do informacji:

.