Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38075786   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie.

Protokół kontroli kompleksowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wysokiem Mazowieckiem.
Data utworzenia:  16.07.2012 13:34:26
Data publikacji:  26.07.2012 13:34:26
Data modyfikacji:  26.07.2012 13:39:39
Autorzy: Giesko Anna , Liszewska Anna
Publikator: Malewska Urszula
Tematyką kontroli objęto realizację zadań własnych gminy oraz zadań zleconych przez administrację rządową z zakresu pomocy społecznej.

Protokół z kontroli kompleksowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Wysokiem Mazowieckiem, ul. Ludowa 15, 18-200 Wysokie Mazowieckie, tel. (86 2752709), REGON 450-172-913, NIP 722-13-49-503 przeprowadzonej w dniach 18, 19, 20 czerwca 2012r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w składzie: Anna Giesko - starszy inspektor - kierownik zespołu inspektorów, Anna Liszewska - starszy inspektor wojewódzki  na podstawie upoważnienia do kontroli: Nr 1/2012 z dnia 05.06.2012r. (PS-V.431.32.2012.AG) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Pana Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku. Kontrolę przeprowadzono: w dniach  18, 19, 20  czerwca 2012r.
Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej  w  Wysokiem Mazowieckiem  pod  poz. 5/2012.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym wynikających z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
V. Realizacja zadań własnych gminy wynikających z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VI. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VII. Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 110 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VIII. Realizacja zadania określonego w art. 110a ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej ( Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).

 

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.

 


Załączniki do informacji:

.