Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38069806   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Miejsko – Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suchowoli, Plac Kościuszki 5, 16-150 Suchowola.

Protokół kontroli kompleksowej w Miejsko – Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchowoli.
Data utworzenia:  31.07.2012 10:21:05
Data publikacji:  30.08.2012 10:21:05
Data modyfikacji:  30.08.2012 10:26:17
Autorzy: Giesko Anna , Liszewska Anna
Publikator: Malewska Urszula
Tematyką kontroli objęto realizację zadań własnych gminy i zadań z zakresu administracji rządowej w zakresie pomocy społecznej.

Protokół z kontroli kompleksowej w Miejsko - Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Suchowoli, ul. Pl. Kościuszki 5, 16-150 Suchowola, tel. 85/7229417 przeprowadzonej 4, 5, 9 lipca 2012r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w składzie: Anna Liszewska - starszy inspektor wojewódzki - kierownik zespołu inspektorów, Anna Giesko - starszy inspektor na podstawie upoważnienia do kontroli: Nr 1/2012 z dnia 25.06.2012r.
(PS-V.431.33.2012.AL) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Pana Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku. Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Ośrodka pod poz. 3/2012.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych gminy o charakterze obowiązkowym wynikających z art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
V. Realizacja zadań własnych gminy wynikających z art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VI. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).
VII. Realizacja wybranych zadań wynikających z art. 110 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2009r., Nr 175, poz. 1362, ze zm.).

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.

 


Załączniki do informacji:

.