Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38480037   odwiedzin

Kategoria: Kontrola kompleksowa Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Suwałkach ul. 23 Października 20.

Protokół kontroli kompleksowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suwałkach.
Data utworzenia:  15.11.2012 10:58:34
Data publikacji:  17.01.2013 10:58:34
Data modyfikacji:  17.01.2013 11:01:57
Autorzy: Giesko Anna , Liszewska Anna
Publikator: Malewska Urszula
Tematyką kontroli objęto realizację zadań własnych oraz zadań zleconych przez administrację rządową z zakresu pomocy społecznej.

Protokół z kontroli kompleksowej w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Suwałkach, ul. 23 Października 20, 16-400 Suwałki, tel. 87/5628970 przeprowadzonej 24 - 28 września i 2 - 3 października 2012r. Kontrolę przeprowadzili pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w składzie: Anna Liszewska - starszy inspektor wojewódzki - kierownik zespołu inspektorów, Anna Giesko - starszy inspektor na podstawie upoważnienia do kontroli: Nr 1/2012 z dnia 14.09.2012r. (PS-V.431.46.2012.AL) wydanego w imieniu Wojewody Podlaskiego przez Pana Andrzeja Kozłowskiego - Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej PUW w Białymstoku.
Niniejszą kontrolę wpisano do książki ewidencji kontroli Ośrodka pod poz. 5/2012.
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia:
I. Zasoby materialne ośrodka pomocy społecznej.
II. Zasoby kadrowe ośrodka.
III. Zadania realizowane przez ośrodek i upoważnienie dyrektora ośrodka do wydawania decyzji administracyjnych.
IV. Realizacja zadań własnych wynikających z art. 17 i 19 ustawy z dnia 12 marca 2004r.
o pomocy społecznej.
a) zadania własne gminy o charakterze obowiązkowym,
b) zadania własne gminy,
c) zadania własne powiatu.
V. Realizacja zadań z zakresu administracji rządowej wynikających z art.18 ust.1 i 20 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.
a) zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez gminę,
b) zadania z zakresu administracji rządowej realizowane przez powiat.
VI. Realizacja wybranych zadań wynikających z art.110 oraz art. 112 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.
VII. Realizacja zadań wynikających z art. 110a ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej.

Pełna treść protokołu - patrz plik do pobrania poniżej.

 


Załączniki do informacji:

.