Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38075786   odwiedzin

Kategoria: Kontrola w trybie zwykłym Urzędu Gminy Szumowo

Wystąpienie pokontrolne z kontroli w trybie zwykłym Urzędu Gminy Szumowo
Data utworzenia:  14.06.2013 12:00:00
Data publikacji:  20.06.2013 10:46:34
Data modyfikacji:  20.06.2013 10:47:54
Autorzy: Kozłowski Andrzej
Publikator: Kiryluk Marek
Tematyką kontroli objęto następujące zagadnienia: prawidłowość działań podejmowanych wobec dłużników alimentacyjnych, w okresie od dnia 1 sierpnia 2011 r. do dnia kontroli.

        Na podstawie art. 28 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pkt 2 ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie (Dz. U. Nr 31, poz. 206, z późn. zm.) w zw. z art. 2 pkt 1 i art. 6 ust. 4 pkt 3 ustawy z dnia 15 lipca 2011 roku o kontroli w administracji rządowej (Dz. U. Nr 185, poz. 1092), oraz art. 31 ust.1 ustawy z dnia 7 września 2007 r. o pomocy osobom uprawnionym do alimentów (Dz. U. z 2012 r. poz. 1228 z późn. zm.) w dniach 22 i 24.04.2013 roku pracownicy Wydziału Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, w składzie:
1) Marek Kiryluk - starszy inspektor - przewodniczący zespołu kontrolnego (upoważnienie nr 1/2013 znak: PS.I.431.2.6.2013.MK z dnia 15.04.2013 r. wydane z upoważnienia Wojewody Podlaskiego przez Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej),
2) Joanna Żukowska - inspektor wojewódzki (upoważnienie nr 2/2013 znak:PS.I.431.2.6.2013.MK z dnia 15.04.2013 r. wydane na podstawie upoważnienia Wojewody Podlaskiego przez Dyrektora Wydziału Polityki Społecznej),
przeprowadzili kontrolę w trybie zwykłym w Urzędzie Gminy Szumowo, ul.1 Maja 50, 18-305 Szumowo, zwanym dalej UG.
O przeprowadzeniu kontroli dokonano wpisu w książce ewidencji kontroli UG pod poz. 1/2013.

 

Wystąpienie pokontrolne podpisano w dniu 14 czerwca 2013 roku.

Pełna treść wystąpienia - patrz plik do pobrania poniżej.

 



 

 


Załączniki do informacji:

.