ZARZĄDZENIE NR 8/05
PODLASKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W BIAŁYMSTOKU
z dnia 4 kwietnia 2005 r.
w sprawie powołania Komisji Przetargowej
i określenia organizacji, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków tej Komisji
Na podstawie art. 19 ust. 1 w zw. z art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz.1207, Nr 145, poz.1537 i Nr 273, poz. 2703) zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. Powołuje się Komisję Przetargową zwaną dalej „Komisją” w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy dostawy mebli biurowych na potrzeby Podlaskiego Urzędu w Białymstoku w następującym składzie:
1) Beata Jurkowska - Przewodniczący;
3) Irena Ciereszko - Członek;
4) Katarzyna Krahel-Frankowska -Sekretarz.
2. Komisja jest zespołem pomocniczym Zamawiającego.
§ 2. Komisja w szczególności dokona oceny, czy wykonawcy spełniają wymagane warunki, oceni oferty i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty (spośród złożonych) w celu wyłonienia wykonawcy zadania określonego w § 1, lub zaproponuje unieważnienie postępowania.
§ 3. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji określa regulamin pracy Komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 4. Biuro Dyrektora Generalnego zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.
§ 5. Upoważnia się Przewodniczącego Komisji do zasięgania opinii biegłych (rzeczoznawców) w uzasadnionych przypadkach.
§ 6. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.
Dyrektor Generalny Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego /-/ Andrzej Tadeusz Tanajewski
|