ZARZĄDZENIE Nr 25 /05
DYREKTORA GENERALNEGO
PODLASKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W BIAŁYMSTOKU
z dnia 15 lipca 2005r.
w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej składników majątku ruchomego w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku
Na podstawie § 43 ust. 4 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 11 sierpnia 2004r. w sprawie sposobu i trybu gospodarowania składnikami majątku ruchomego powierzonego jednostkom budżetowym, zakładom budżetowym i gospodarstwom pomocniczym (Dz. U. Nr 191, poz. 1957) zarządza się, co następuje:
§ 1. Powołuje się Komisję Likwidacyjną majątku ruchomego, zwaną w dalszej części zarządzenia „Komisją” w składzie:
1) Arkadiusz WRÓBLEWSKI - Przewodniczący
Inspektor Wojewódzki w Biurze Dyrektora Generalnego;
2) Krzysztof KUKLIŃSKI - Członek
Starszy Inspektor Wojewódzki w Wydziale Zarządzania
Kryzysowego;
3) Maria KULESZA - Członek
Starszy Inspektor Wojewódzki w Wydziale Finansów
i Budżetu;
4) Stefania PLUCICKA - Członek
Starszy Inspektor w Biurze Dyrektora Generalnego;
5) Teresa Bożena KOCZTA - Członek
Inspektor Wojewódzki w Wydziale Prawnym i Nadzoru.
§ 2. Komisja dokona zniszczenia sprzętu zakwalifikowanego do likwidacji na podstawie decyzji Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
§ 3. Z czynności zniszczenia Komisja sporządza protokół, który przedstawi Dyrektorowi Generalnemu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
§ 4. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Biura Dyrektora Generalnego.
§ 5. Przewodniczący Komisji ponosi odpowiedzialność za terminową i prawidłową pracę Komisji.
§ 6. Tracą moc zarządzenia Nr 2/03 z dnia 15.01.2003r. i Nr 2/04 z dnia 2 lutego 2004r. Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku z w sprawie powołania Komisji Likwidacyjnej w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku.
§ 7. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.
Dyrektor Generalny
Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego
/-/ Andrzej Tadeusz Tanajewski
|