| ZARZĄDZENIE NR 13/06 DYREKTORA GENERALNEGO 
 PODLASKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W BIAŁYMSTOKU 
 
 z dnia 19 kwietnia 2006 r. 
 
 w sprawie powołania Komisji Przetargowej i określenia organizacji, trybu pracy 
oraz zakresu obowiązków członków tej Komisji.
 
 Na podstawie art. 19 ust. 1 w zw. z art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177, Nr 96, poz. 959, Nr 116, poz.1207, Nr 145, poz.1537 i Nr 273, poz. 2703 oraz z 2005 r. Nr 163, poz. 1362 i Nr 184, poz.1539) zarządza się, co następuje: 
 
 § 1. 1. Powołuje się Komisję Przetargową zwaną dalej „Komisją” w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wyłonienie wykonawcy rozbudowy Elektronicznego Obiegu Dokumentów w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim w Białymstoku w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy, o której mowa w podstawie prawnej zarządzenia, w następującym składzie: 
 1) Mariusz Madejczyk – Przewodniczący; 
 2) Halina Ławniczuk – Członek; 
 3) Marcin Stupak – Członek; 
 4) Grzegorz Głódź – Członek; 
 5) Alicja Turkowska – Członek; 
 6) Beata Jurkowska – Członek; 
 7) Marcin Pajkert – Sekretarz. 
 
 2. Komisja jest zespołem pomocniczym Zamawiającego. 
 
 § 2. Komisja w szczególności dokona oceny, czy wykonawca spełnia wymagane warunki, oceni ofertę i zaproponuje wybór najkorzystniejszej oferty w celu wyłonienia wykonawcy zadania określonego w § 1 ust. 1, lub zaproponuje unieważnienie postępowania. 
 
 § 3. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji określa regulamin pracy Komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia. 
 
 § 4. Biuro Dyrektora Generalnego zapewni niezbędną obsługę prac Komisji. 
 
 § 5. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania. 
 p.o. Dyrektor Generalny 
Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego
 /-/ Ewa Wojewódko
 
                         |