Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać?
Dziennik zmian
Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-
Stan sprawy
-
Panel logowania
Menu tematyczne
Komisje i zespoły
Programy w zakresie realizacji zadań publicznych
Akty prawne
Dziennik Urzędowy Województwa Podlaskiego
System Ratownictwa Medycznego/Zdrowie
Zamierzenia
Informacje o stanie Urzędu
Wystąpienia i oceny
Dokumentacja kontrolna
Majątek
Pomoc publiczna
Lobbing
Jednostki podporządkowane
Przedsiębiorstwa nadzorowane przez Wojewodę
Linki
-
Strona główna BIP.gov.pl
-
Strona główna podmiotu
Opiekunowie
Ewelina Kiersnowska
Punkt Obsługi Klienta
Mickiewicza 3
15-213 Białystok
telefon: +48857439347
faks: +48857439231
e-mail:
ekiersnowska@bialystok.uw.gov.pl
Arkadiusz Wróblewski
Punkt Obsługi Klienta Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego
ul. Mickiewicza 3
15-213 Białystok
telefon: 85 7439 493
faks: 85 7439 231
e-mail:
bok@bialystok.uw.gov.pl
38069834
odwiedzin
Strona główna
>>
Wystąpienia i oceny
>>
Raporty
>>
Raporty i oceny dotyczące 2005 roku
Kategoria:
Raporty i oceny dotyczące 2005 roku
Ocena stanu i efektywności pomocy społecznej w województwie podlaskim za 2005 rok
Data utworzenia:
31.05.2006 08:26:56
Data publikacji:
31.05.2006 08:26:56
Data modyfikacji:
31.05.2006 11:44:06
Autorzy:
Kościuk Nina
Publikator:
Borowik Ludmiła
Zgodnie z art. 22 pkt 11 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. Nr 64, poz. 593 ze zm.) do zadań wojewody należy ocena stanu i efektywności pomocy społecznej, z uwzględnieniem bilansu potrzeb sporządzonego przez samorząd województwa.
Ocena stanu i efektywności pomocy społecznej za 2005r. dokonana została w oparciu o:
analizę sprawozdań i informacji sporządzanych za 2005r. przez ośrodki pomocy społecznej, realizujące zadania pomocy społecznej w gminie i powiatowe centra pomocy rodzinie, wykonujące zadania te na poziomie powiatu oraz ich porównanie z danymi dot. 2004r.,
ustalenia dokonane w wyniku kontroli:
- ośrodków pomocy społecznej i powiatowych centrów pomocy rodzinie w zakresie prawidłowości realizacji zadań własnych oraz zadań z zakresu administracji rządowej realizowanych przez gminy i powiaty,
- domów pomocy społecznej w zakresie przestrzegania standardu świadczonych usług oraz realizacji programów naprawczych,
- placówek opiekuńczo–wychowawczych w zakresie przestrzegania standardu usług oraz standardu opieki i wychowania,
- środowiskowych domów samopomocy pod względem zakresu i jakości świadczonych usług,
- wyżej wymienionych jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w zakresie zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami.
Załączniki do informacji:
inf8956_OCENA STANU I EFEKTYWNOŚCI POMOCY SPOŁECZNEJ - 2005.pdf
[ 476,0 KB ]
inf8956_Załącznik nr 1 Sprawozdanie MPiPS I-XII 2005.xls
[ 127,0 KB ]
OCENA STANU I EFEKTYWNOŚCI POMOCY SPOŁECZNEJ - 2005.pdf
[ 476,0 KB ]
Załącznik nr 1 Sprawozdanie MPiPS I-XII 2005.xls
[ 127,0 KB ]
.