| Załącznik Nr do protokołu 
 PROTOKÓŁ   KONTROLI   PROBLEMOWEJ przeprowadzonej w Urzędzie
Gminy oraz w  Gminnym Ośrodku Pomocy  Społecznej w Narwi Wójtem jest Pan Jakub SADOWSKI.
 Skarbnikiem  jest Pani Halina NESTERUK Kierownikiem
Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej jest Pani Lidia POST. Pani
Lidia Post zatrudniona jest na obecnym stanowisku od 01.06.1990r. na podstawie mianowania
na podst. art. 137 ust. 3 ustawy z dnia 20.07.1983r. o systemie rad narodowych
i samorządu terytorialnego.  Gminny Ośrodek
Pomocy Społecznej w Narwi jest   jednostką organizacyjną
utworzoną uchwałą  Nr XI/62/90 Gminnej Rady Narodowej z dnia 23.04.1990r.     Kontrolę przeprowadziła: 1.       Danuta Skucz - starszy
inspektor w Wydziale Polityki Społecznej Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w
Białymstoku, na podstawie upoważnienia Nr 69 z dnia 19 kwietnia 2006 r. wydanego
w imieniu        Wojewody
Podlaskiego przez Panią Krystynę Golubiewską - Z-cę Dyrektora Wydziału Polityki
        Społecznej. Kontrolę przeprowadzono w
dniach : 25-27.04.2006r.   I. Temat kontroli:                 Prawidłowość wykorzystania dotacji z
budżetu państwa przeznaczonej na świadczenia z pomocy społecznej i świadczenia
rodzinne. II. Cel kontroli: Celem kontroli jest
dokonanie oceny prawidłowości wykorzystania dotacji celowej przekazanej z
budżetu państwa na finansowanie zadań z zakresu pomocy społecznej i świadczeń
rodzinnych pod względem zgodności z przeznaczeniem i wysokości . III. Przedmiotowy zakres kontroli: Kontrolą objęto wykorzystanie dotacji celowej z
budżetu państwa w okresie  od 01.01.2005 r.
do       31.12.2005 r. i skontrolowano
następujące zagadnienia: 1.     
Finansowanie
świadczeń wypłacanych z pomocy społecznej w formie zasiłku stałego . 2.     
Finansowanie
świadczeń wypłacanych z pomocy społecznej w formie zasiłków okresowych i celowych. 3.     
Finansowanie
składki zdrowotnej za osoby pobierające zasiłek stały. 4.      Finansowanie zasiłków rodzinnych, dodatków do zasiłku
rodzinnego oraz świadczeń opiekuńczych. 5.      Finansowanie innych zadań z zakresu pomocy społecznej,
na realizację których środki zapewnia budżet państwa ( rozdział 85219,85295)                                                                                                         Ustalenia
kontroli: Rada Gminy w Narwi  podjęła uchwałę Nr XVII/122/05 z dn. 08 marca 2005
r. w sprawie budżetu gminy na rok 2005.  Plan dochodów na 2005r, w dziale 852
przedstawiał się następująco:              
 
  | Rozdział | Plan
  pierwotny  (kwota
  dotacji w zł) | Plan
  na dzień 31.XII.2005r. (kwota
  dotacji  w zł) |  
  | 85212 | 425.000,00.- | 492.000,00.- |  
  | 85213 |     9.000,00.- |     7.550,00.- |  
  | 85214 |    216.000,00.- |  210.806,00.- |  
  | 85219 |      56.000,00.- |     56.000,00,- |  
  | 85295 |         7.949,00,-   |     17.004,00.- |    1.
Rozdział 85214   Dotacja celowa w rozdziale 85214
została wykorzystana w okresie  01.01.
-  31.12.2005 r. na: 
 
  | L.p. | Forma pomocy | Liczba osób
  korzystających z pomocy | Kwota w złotych |  
  | 1. | Zasiłki stałe  | 30 | 85.439,00 |  
  | 2. | Zasiłki
  okresowe |                             87 | 86.366,00 |  
  |   |   | Razem: | 171.805,00 |                 Wykorzystanie dotacji celowej
w rozdziale 85214 w kontrolowanym okresie , w tym na zasiłki stałe oraz na
zasiłki okresowe stałe obrazują poniższe tabele. a/zasiłki stałe:   
 
  | Data otrzymanej z PUW dotacji | Kwota w zł | Poz. księgowa | Wykorzystanie |  
  | 18.01.2005r. | 6.667,00 | 10/4 | 7.143,21 |  
  | 10.02.2005r. | 9.000,00 | 25/3 | 7.056,81 |  
  | 04.03.2005r. | 7.000,00 | 41/3 | 6.992,29 |  
  | 05.04.2005r. | 6.000,00 | 63/2 | 7.436,63 |  
  |   |   |   |   |  
  | 06.05.2005r. | 9.000,00 | 82/2 | 6.755,81 |  
  | 03.06.2005r. | 7.000,00 | 99/1 | 6.494,25 |  
  | 06.07.2005r. | 5.333,00 | 119/4 | 7.028,25 |  
  | 08.08.2005r. | 7.000,00 | 138/5 | 7.663,03 |  
  | 13.09.2005r. | 8.000,00 | 161/3 | 7.295,64 |  
  | 10.10.2005r. | 7.000,00 | 182/3 | 7.295,64 |  
  | 14.11.2005r. | 7.500,00 | 206/1 | 6.934,64 |  
  | 02.12.2005r. | 6.866,00 | 221/3 | 7.343,15 |  
  | O g ó ł e m | 86.366,00 |   | 85.439,35 |    Niewykorzystana
dotacja w kwocie 926,65zł zwrócona została na konto Podlaskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Białymstoku w dniu 30.12.2005r.   b/ zasiłki okresowe:   
 
  | Data otrzymanej z PUW dotacji | Kwota | Poz. księgowa | Wykorzystanie |  
  | 18.01.20065r. |   9.417,00zł | 10/5 | 6.221,67zł |  
  | 10.02.2005r. |   4.000,00zł | 25/2 | 6.981,04zł |  
  | 11.03.2005r. |   8.000,00zł | 45/3 | 7.976,74zł |  
  | 13.04.2005r. |   7.000,00zł | 68/2 | 6.765,74zł |  
  | 11.05.2005r. | 10.000,00zł | 84/2 | 6.060,37zł |  
  | 03.06.2005r. |   8.000,00zł | 99/2 | 7.554,56zł |  
  | 06.07.2005r. |   4.583,00zł | 119/5 | 6.723,53zł |  
  | 08.08.2005r. |   9.000,00zł  | 138/3 | 7.060,85zł |  
  | 16.09.2005r. |   8.000,00zł | 164/2 | 8.825,96zł |  
  | 10.10.2005r. |   7.000,00zł  | 182/2 | 7.123,77zł |  
  |   |   |   |  7.368,18zł |  
  | 02.12.2005r. | 16.210,00zł | 221/4 | 7.703,59zł |  
  | O g ó ł e m: | 91.210,00zł |   | 86.366,00zł |    Niewykorzystaną dotację w
kwocie 4.844,00zł zwrócono na konto PUW dnia 30.12.2005r. Łącznie w rozdziale 85214 na
konto PUW zwrócono kwotę 5.770,65zł dnia 30.12.2005r.             Kontrolująca dokonała analizy planu wydatków budżetowych
za okres 01.01.2005 r. - 31.12.2005 r. ujętych w sprawozdaniu Rb-28S.            Wykonanie
planu wydatków budżetowych za okres 01.01.05 - 31.12.05 r. w rozdz. 85214  wg sprawozdania Rb-28S przedstawia się następująco: 
 
  | Miesiąc | plan po zmianach | wykonanie - narastająco  |  
  | styczeń 2005 r. | 216.000,00 | 15.964,88 |  
  | luty 2005 r. | 216.000,00 | 31.572,73 |  
  | marzec 2005 r. | 216.000,00 | 47.951,76 |  
  | kwiecień 2005 r. | 216.000,00 | 63.824,13 |  
  | maj 2005 r. | 228.300,00 | 77.940,31 |  
  | czerwiec 2005 r. | 228.300,00 | 93.839,12 |  
  | Lipiec 2005 | 228.300,00 | 108.660,90 |  
  | Sierpień 2005 | 228.300,00 | 125.034,78 |  
  | Wrzesień 2005 | 228.300,00 | 142.996,38 |  
  | Październik 2005r. | 206.510,00 | 159.877,67 |  
  | Listopad 2005r. | 206.510,00 | 177.529,31 |  
  | Grudzień 2005r. | 210.806,00 | 199.100,55( w tym: 27.295,20  środki własne)  |    a) Zasiłki
stałe  W okresie
od 01.01.2005 do 31.12.2005 roku z pomocy w formie zasiłku skorzystało 30 osób. Kontrolująca sprawdziła wybrane
 akta osób korzystających z w/w form
pomocy oraz listy wypłat zasiłków z miesięcy: VIII., IX, XII..2005 r. Nieprawidłowości
nie stwierdzono. Listy zgodne są z wydanymi decyzjami. Prowadzona dokumentacja
nie budzi zastrzeżeń (przykłady sprawdzonych list stanowi załącznik Nr 1 do protokołu).Kwoty
przyznanych zasiłków wypłacane są w drodze przelewów bankowych (umowa rachunku
bankowego z dnia 03.01.2005r. zawarta między Bankiem Spółdzielczym i a GOPS w Narwi. Kontrolująca ustaliła, że wykazy
zawierają: nazwisko
i imię świadczeniobiorcy, adres zamieszkania,  nr decyzji, kwotę świadczenia; oraz , że opisane
są zgodnie z wymogami prawa. Przykłady osób
korzystających z zasiłku stałego w kontrolowanym okresie zawiera załącznik Nr 2. b)  Zasiłki okresowe . Od 01.01.2005 roku do 31.12.2005 r. z pomocy w
formie zasiłku okresowego skorzystało 87 osób.              Kontrolująca
sprawdziła wyrywkowo akta osób korzystających z w/w form pomocy oraz listy wypłat
zasiłków z miesięcy: I-III, IX- XII..2005 r. Nieprawidłowości nie stwierdzono.
Listy zgodne są z wydanymi decyzjami. Prowadzona dokumentacja nie budzi
zastrzeżeń. (Przykłady  sprawdzonych list stanowi załącznik Nr 1 do protokołu).                 Stwierdzono, że wykazy 
wypłat zawierają: nazwisko i imię
świadczeniobiorcy, adres zamieszkania, nr decyzji, kwotę świadczenia;
oraz że opisane są zgodnie z wymogami prawa. Kwoty zasiłków wypłacane są w  drodze przelewów bankowych na konta osobiste. Przykłady
osób korzystających z zasiłku okresowego zawiera zał. Nr 3.   2.  Rozdział 85213 - składka na ubezpieczenie
zdrowotne                  Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
w  Gminie Narew na sfinansowanie składki
zdrowotnej dla osób korzystających z pomocy społecznej na 2005 rok otrzymał
dotację w kwocie 7.368,00zł. W kontrolowanym okresie Gminny Ośrodek Pomocy
Społecznej w Narwi przekazał na konto ZUS składkę na ubezpieczenie zdrowotne za
30 osób pobierających zasiłek stały.             Kontrolująca
dokonała analizy sprawozdań Rb-28S (kwartalnych) dot. rozdziału 85213 za okres
od 01.01.2005r.-31.12.2005r.   Plan i wykorzystanie dotacji
za IV kwartały 2005 roku przedstawia się następująco: 
 
  | Za okres od początku 2005 r. | Plan (po zmianach) | Wydatki - narastająco |  
  | Do 31 marca 2005 r. | 9.000,00zł | 1.718,01 |  
  | Do 30 czerwca 2005 r.  | 9.000,00zł | 2.988,56 |  
  | Do 30 września 2005r. | 9.000,00zł | 5.446,47 |  
  | Do 31 grudnia 2005r. | 7.550,00zł | 7.367,21 |  Nie wykorzystana dotacja w kwocie 0,79zł zwrócona
została na konto PUW w dniu 30.12.2005r.    Wyrywkowo skontrolowano
akta osób korzystających z pomocy w formie zasiłku stałego, a za które odprowadzana
jest składka zdrowotna. Pomocy bezzasadnej nie stwierdzono. Kontrola wykazała, że składka zdrowotna za osoby
pobierające zasiłek stały  na konto ZUS
odprowadzana jest w obowiązującym terminie.             Przekazywanie środków z tytułu
składki na ubezpieczenie zdrowotne za osoby pobierające zasiłek stały przez  GOPS w  Narwi  do ZUS obrazujeałącznik Nr 4.
   3. Świadczenia
rodzinne, zasiłki rodzinne a) Rozdział 85212 . W
kontrolowanym okresie tj od.01.01.2005r.-31.12.2005r.  z pomocy w
formie zasiłków rodzinnych skorzystało 245 osób, dodatki do zasiłków rodzinnych
przyznano 216 osobom,  świadczenie
opiekuńcze 4  osobom, zaliczki alimentacyjne wypłacono 12
osobom.    Wykorzystanie dotacji celowej w rozdziale 85212 -
świadczenia rodzinne przedstawiało się następująco:   
 
  | Data otrzymanej z PUW dotacji | Kwota w zł. | Poz. księgowa | Wykorzystanie |  
  | Ogółem | W tym na zasiłek rodzinny | W tym na świadczenia opiekuńcze | dodatki do zas. rodzinnego | Inne |  
  | 10.01.05r. | 35.417,00 | 6/2 | 29.995,88 | 7.947,00 | 2.712,00 | 19.172,30 | 164,58 |  
  | 04.02.05r. | 30.000,00 | 22/3 | 30.97718 | 8.444,00 | 2.856,00 | 19.540,60 | 136,58 |  
  | 01.03.05r. | 30.000,00 | 39/1 | 32.242,00 | 8.396,00 | 2.712,00 | 19.542,40 | 1.591,60 |  
  | 04.04.05r. | 30.000,00 | 62/2 | 31.564,26 | 8.776,00 | 2.568,00 | 19.947,10 | 237,16 |  
  | 04.05.05r. | 35.000,00 | 80/3 | 30.215,96 | 8.710,00 | 3.000,00 | 18.232,80 | 237,16 |  
  | 02.06.05r. | 30.000,00 | 98/3 | 33.026,31 | 8.753,00 | 2.856,00 | 18.189,50 | 3.227,81 |  
  | 05.07.05r. | 30.583,00 | 118/2 | 30.633,52 | 10.080,00 | 3.144,00 | 16.578,80 | 830,72 |  
  | 02.08.05r. | 40.000,00 | 134/2 | 34.951,88 | 9.149,00 | 3.852,00 | 20.641,20 | 1.318,68 |  
  | 02.09.05r. 06.09.05r. | 48.000,00 12.000,00   | 154/2 156/2 | 63.850,17 | 16.356,00 | 8.892,00 | 38.065,80 |  546,37 |  
  | 04.10.05r.   | 50.000,00 | 179/3 | 56.541,80 |   22.562,00 | 10.752,00 | 21.536,80 | 1.691,00 |  
  | 03.11.05r. 08.1105r. | 54.000,00 16.000,00 |    200/2    203/1 | 61.306,79 |  20.037,00 | 10.752,00 | 19.685,80 | 10.831,99 |  
  | 02.12.05r. | 51.000,00 | 221/2 | 56.694,25 |  20.806,00 | 11.184,00 | 17.378,90 |  7.325,35 |  
  | Razem: | 492.000,00 |   | 492.000,00 | 150.007,00 | 65.280,00 | 248.512,00 | 28.201,00 |    Na
pozycję "inne" składają się : zaliczka alimentacyjna                          - 
9.890,00 zakup materiałów                                 -  1.200,00 wynagrodzenie                                      -   8.494,00 delegacje                                              -   
193,00 ZUS                                                     - 5.343,00 usługi, w tym telefoniczne                     - 3.031,00 inne                                                     -      50,00 razem:                                     -
28.201,00   Na
dzień 31.12.2005r. dotacja z budżetu państwa w dziale 852 rozdział 85212
świadczenia rodzinne wykorzystana została w 100%. W
miesiącu marcu 2006r. okazało się, że koszt obsługi zadania w rozdziale 85212 §
2010 został nieprawidłowo naliczony. Koszt ten powinien stanowić 3% wydatkowanej
dotacji celowej na świadczenia rodzinne (wykazane w Części A wierszu 7) i
składek na ubezpieczenie emerytalne i rentowe (wykazanych w Części B wierszu 1
sprawozdania o zaliczce alimentacyjnej). Ze
sprawozdań wynika, że 3% koszt obsługi z tytułu w/w wydatków wyniósł
14.760,00zł a powinien wynosić 14.317,00zł. Nadwyżka
środków z dotacji w kwocie 443,00zł + 9,80zł ( ustawowe odsetki) została
przekazana na konto Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w dniu 27.03.2006r.             Kontrolująca
sprawdziła wyrywkowo akta osób korzystających z w/w form pomocy oraz wykazy wypłat
zasiłków z miesięcy: IX-XII.2005r. Nieprawidłowości nie stwierdzono. Wykazy zgodne
są z wydanymi decyzjami. Prowadzona dokumentacja nie budzi zastrzeżeń. (Przykłady  sprawdzonych list stanowi załącznik Nr 1 do
protokołu). Dokumentacja wypłat zawiera: nazwisko i imię
świadczeniobiorcy, adres zamieszkania, nr decyzji, kwotę świadczenia; omawiana dokumentacja  opisana jest zgodnie z wymogami prawa. Kwoty
zasiłku wypłacane są w drodze przelewów pieniężnych na konta osobiste
świadczeniobiorców.      Wykonanie planu wydatków budżetowych za okres 01.01. - 31.12.2005
r. w rozdziale 85212 świadczenia rodzinne przedstawia poniższe zestawienie: 
 
  | miesiąc | plan po zmianach  | wykonanie - narastająco |  
  | styczeń | 425.000,00 |  29.995,88 |  
  | luty | 425.000,00 |  60.973,06 |  
  | marzec | 425.000,00 |  93.215,00 |  
  | kwiecień | 425.000,00 | 124.779,32 |  
  | maj | 425.000,00 | 154.995,28 |  
  | czerwiec | 425.000,00 | 188.022,00 |  
  | lipiec | 425.000,00 | 218.655,11 |  
  | sierpień | 425.000,00 | 253.606,99 |  
  |  wrzesień | 425.000,00 | 317.457,00 |  
  | październik | 425.000,00 | 373.998,96 |  
  | listopad | 425.000,00 | 435.305,75 |  
  | grudzień | 492.000,00 | 492.000,00 |        4.Wykonanie dotacji przekazanej z budżetu
państwa 2005 r. w rozdziale 85219    
 
  | miesiąc |   | Wydatkowane przez OPS |  
  | Data | Kwota | Poz. księgowa | Wynagrodzenie wraz z pochodnymi | Delegacje | Rozmowy telefoniczne | Zakup materiałów biurowych, komputerów | Inne |  
  | I.05 | 18.01.05r. | 4.377,00 | 10/3 | 4.192,00 | x | x | x | 185,00 |  
  | II.05 | 14.02.05r. 17.02.05r. | 3.481,00 4.377,00 | 27/3 30/2 | 7.402,00 | 242,00 | x | 214,00 | x |  
  | III.05 | 15.03.05r. | 1.651,00 | 47/3 | 1.398,00 | 175,00 | x | x | 78,00 |  
  | IV.05 | 18.04.05r. | 4.900,00 | 71/2 | 3.356,00 | 150,00 | x | 104,00 | 1.290,00 |  
  | V.05 | 11.05.05r. | 4.700,00 | 84/3 | 3.242,00 | 137,00 | x | 221,00 | 1.100,00 |  
  | VI.05 | 06.06.05r. | 4.700,00 | 100/2 | 4.224,00 | 156,00 | x | x |    
  320,00  |  
  | VII.05 | 06.07.05r. | 4.814,00 | 119/3 | 4.671,00 | 143,00 | x | x | x |  
  | VIII.05 | 08.08.05r. | 4.600,00 | 138/4 | 4.482,00 | 118,00 | x | x | x |  
  | IX.05. | 20.09.05r. | 7.000,00 | 166/3 | 4.520,00 |  60,00 | 2.245,00 | x | 175,00 |  
  | X.05r. | 11.10.05r. | 3.800,00 | 183/1 | 3.445,00 | 193,00 | x | 162,00 |   |  
  | XI.05r. | 17.11.05r. | 3.800,00 | 209/1 | 3.406,00 | 250,00 | x | x | 144,00 |  
  | XII.05r | 07.12.05r. | 3.800,00 | 225/3 | 2.562,00 | 408,00 | x |  799,00 |   31,00 |  
  | Razem: |   | 56.000,00 |   | 46.900,00 | 2.032,00 | 2.245,00 | 1.500,00 | 3.323,00 |  Dotacja
z budżetu państwa  w rozdziale 85219
wykorzystana w 100%.   W GOPS
w Narwi  z dotacji budżetowej finansowane
są 2 etaty, zaś z 1 etat finansowany jest przez samorząd.   5.Wykonanie dotacji przekazanej z budżetu
państwa w 2005 r. w rozdziale 85295 § 2030 przedstawia poniższe zestawienie: 
 
  | miesiąc | Dotacja otrzymana z PUW | Wydatkowane
  przez OPS |  
  | Data | Kwota | Poz. księgowa | Kwota |  
  | I.05 | x | x | x | x |  
  | II.05 | 24.02.2005r. | 6.100,00 | 35/4 | x |  
  | III.05 |   |   |   | 6.100,00 |  
  | IV.05 | x | x | x | x |  
  | V.05 | 09.05.2005r. | 1.849,00 | 83/2 |   180,80 |  
  | VI.05 | x | x | x |   175,40 |  
  | VII.05 | x | x | x |     97,20 |  
  | VIII.05. | x | x | x | x |  
  | IX.05r. | x | x | x |     48,00 |  
  | X.05r. | x | x | x |               
  1.347,60 |  
  | XI.05r. | 17.1.2005r. | 5.055,00 | 209/3 | 4.423,70 |  
  | XII.05r. | 05.12.2005r. | 4.000,00 | 223/3 | 4.631,30 |  
  | Razem: |   | 17.004,00 |   | 17.004,00 |    Otrzymana
dotacja z budżetu państwa w dziale 852 rozdział 85219 § 2030  w kontrolowanym okresie  wykorzystana
została w 100%    Dnia
09.02.2005r. zawarto Porozumienie pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Wójtem Gminy Narew
w sprawie dofinansowania zadania własnego gminy w ramach Programu "Posiłek dla
Potrzebujących" na kwotę 13.000,00zł.Gmina zobowiązała się przeznaczyć środki
własne w wysokości 13.000,00zł, co stanowi 50% kosztów zadania. Na
mocy aneksu zawartego dnia 07.09.2005r. pomiędzy Wojewodą Podlaskim a Wójtem
Gminy Narew zwiększono środki na realizację Rządowego Programu "Posiłek dla
Potrzebujących" o kwotę 4.004zł W
ramach programu  wydano 15.329 posiłków
na ogólną wartość31.743,00zł; w tym  -
z rezerwy celowej         -          17.004zł  -
ze środków własny                  
14.739zł Koszt
jednego posiłku wyniósł ogółem 2,07zł. Pomocą
w formie dożywiania objęto ogółem   110
dzieci z 4 szkół  ( 2szkół średnich, 1
gimnazjum, 1 szkoły podstawowej). W
ramach Programu "Posiłek dla Potrzebujących" nie wydano decyzji przyznających
zasiłki celowe . Kontrolująca
wyrywkowo sprawdziła  rachunki  i faktury opłacane za wyżywienie w ramach
Rządowego Programu "Posiłek dla Potrzebujących". Dokumentacja prowadzona jest
prawidłowo, zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami.   Rozliczenie
dotacji celowych przyznanych w 2005r. przedstawia poniższe zestawienie: 
 
  | Rozdział | Plan | Dotacja otrzymana | Wykonanie | Kwota zwrotu | Data zwrotu |  
  | 85212 | 492.000,00 | 492.000,00 | 491.557,00 |    443,00 | 27.03.2006r. |  
  | 85213 |     7.368,00 |     7.368,00 |     7.367,21 |        0,79 | 30.12.2005r. |  
  | 85214 | 177.576,00 | 177.576,00 | 171.805,35 | 5.770,65 | 30.12.2005r. |  
  | 85219 |   56.000,00 |   56.000,00 |   56.000,00 |        x |            x |  
  | 85295 |   17.004,00 |   17.004,00 |   17.004,00 |        x |            x |    .          Protokół
niniejszy sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach. Jeden egzemplarz  przekazano Kierownikowi  GOPS w  Narwi,
 drugi Wydziałowi Polityki Społecznej PUW
w  Białymstoku.             Kierownikowi GOPS w Narwi przysługuje prawo zgłoszenia
umotywowanych zastrzeżeń  odnośnie faktów utrwalonych w
niniejszym protokole oraz prawie zgłoszenia pisemnych wyjaśnień  dotyczących stwierdzonych w
protokole nieprawidłowości, w ciągu 7 dni od daty podpisania protokołu.    O przeprowadzeniu kontroli dokonano wpisu w książce
ewidencji kontroli UG pod nr  3/2006r. 
 
  |       Kontrolowany   29.05.2006r. (-) Jakub Sadowiskdata i podpis
  Wójta Gminy
 |   |       Kontrolująca (-) Danuta Skucz |  
  |   29.05.2006r. (-) Lidia Post(data i podpis
  Kierownika  GOPS
   |   |   |  
  | 29.05.2006r.(-)Halina
  Nesteruk(podpis
  Skarbnika UG
 |   |   |    |