| Zarządzenie Nr         /03 
  
z dnia 21 listopada 2003r.
  
zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu 
  
Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
  
	Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o administracji rządowej w województwie (Dz.U. z 2001 r. Nr 80, poz. 872, Nr 128, poz. 1407, z 2002 r. Nr 37, poz. 329, Nr 41, poz. 365, Nr 62, poz. 558, Nr 89, poz. 804 i Nr 200, poz. 1688 oraz z 2003 r. Nr 52, poz. 450, Nr 137, poz. 1302 i Nr 149, poz. 1452) zarządza się co następuje:
  
	§ 1. W regulaminie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 22/02 Wojewody Podlaskiego z dnia 15 lutego 2002 r. w sprawie ustalenia regulaminu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, zmienionego zarządzeniem Wojewody Podlaskiego Nr 109/02 z dnia 20 września 2002 r. i  Nr 9/03 z dnia 24 stycznia 2003 r. oraz Nr 76/03 z dnia 03 lipca 2003 r., wprowadza się następujące zmiany:
 
 
w § 5 uchyla się ust. 3 - 5.;
 
 
w § 11 ust.2 pkt 4 otrzymuje brzmienie:
  
„ 4/  Oddział Paszportów, w tym zamiejscowe stanowiska pracy do spraw paszportowych 
  
        w: Hajnówce,  Łomży,   Mońkach,   Siemiatyczach  , Sokółce   i Suwałkach, któremu 
  
        nadaje  się symbol „OB.IV,”;
 
 
po § 15 dodaje się § 15a w brzmieniu:
  
„§ 15a.  Zespół Audytu Wewnętrznego
 
 
Zespół przy znakowaniu spraw używa symbolu „ZAW”.
 
Zespół podlega  bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu Urzędu. 
 
Zespołem kieruje, wyznaczony przez Dyrektora Generalnego, audytor wewnętrzny - kierownik Zespołu.”
 
 
w § 16 po pkt.25 dodaje się pkt. 26 w brzmieniu:
  
„ 26/ prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze   niepieniężnym,
  
         w tym również takich, które wynikają  z  decyzji  z  zakresu  administracji  rządowej 
  
         wydanych    przez    przedsiębiorstwa   państwowe  i   inne    państwowe    jednostki 
  
         organizacyjne,   spółdzielnie,  a   także   stowarzyszenia,   organizacje    zawodowe  i 
  
         samorządowe oraz inne organizacje społeczne.”;
 
 
w § 18 uchyla się ust.1a.;
 
 
  
       - tiret piąte otrzymuje brzmienie:
  
    „ - służących celom wojskowym i innym dotyczącym obronności, usytuowanych na 
  
       -  tiret szóste uchyla się.;
  
       -  tiret siódme otrzymuje brzmienie:
  
  „ - prowadzenie postępowania administracyjnego jako organ   pierwszej instancji   w 
  
       sprawach dotyczących ustalenia lokalizacji drogi krajowej,”;
 
 
po lit. a dodaje się lit. aa w brzmieniu:
  
  „ aa/ prowadzenie     postępowań    nadzwyczajnych   w   sprawach    stwierdzenia   
  
          nieważności   decyzji   organów  administracji   architektoniczno -  budowlanej 
  
          I  instancji  oraz  prowadzenia  postępowań  w  sprawach   odroczeń   egzekucji 
  
          niepieniężnych organów nadzoru budowlanego,”;
  
  - tiret drugie otrzymuje brzmienie:
  
    „ - wznowienia   postępowania  i  zmiany  decyzji  ostatecznych  wydawanych  przez 
  
         starostów lub w imieniu starostów z zakresu prawa budowlanego,”;
  
  - dodaje się tiret trzecie i czwarte w brzmieniu:
  
   „-  kontrolowanie   terminowości   wydawania   decyzji   o  pozwoleniu  na  budowę,
  
     -  nakładanie kar finansowych za przekroczenie terminu  wydawania  pozwoleń  na 
  
        budowę w stosunku do administracji stopnia podstawowego,”;
  
         - lit.d otrzymuje brzmienie:
  
            „d/ prowadzenie  rejestru  wniosków  o  pozwolenie  na  budowę  i  rejestru  decyzji  o
  
           pozwoleniu na budowę obiektów i  robót    budowlanych,  dla   których   wojewoda
  
           jest  organem   pierwszej  instancji  i  przekazywanie  ich,  z   wyjątkiem   rejestrów
  
           dotyczących  terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia,”;
  
   - po lit. e dodaje się lit.f w brzmieniu:
  
     „ f/ przekazywanie   do  organu   nadzoru  budowlanego  (WINB)  kopii   ostatecznych 
  
           decyzji o pozwoleniu na budowę wraz  z  zatwierdzonym  projektem  budowlanym 
  
           oraz  kopii   innych  decyzji , postanowień   i  zgłoszeń wynikających  z  przepisów
  
b) pkt 8 otrzymuje brzmienie:
  
     „ 8/ w zakresie zagospodarowania przestrzennego:
  
           a/ współudział  w  kształtowaniu  polityki  przestrzennej  państwa  w  województwie 
  
               poprzez  opracowywanie  wniosków  do  planu  zagospodarowania przestrzennego 
  
               województwa, wynikających z rządowej  polityki regionalnej  i  programów zadań 
  
          b/ opiniowanie   projektu    planu   zagospodarowania   przestrzennego   województwa 
  
              podlaskiego pod względem wymogów formalno-prawnych dotyczących niezbędnego 
  
              zakresu  i   formy planu,  określonych  w  przepisach  wykonawczych  do   ustawy o 
  
              planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  
          c/ opracowywanie wniosków do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania
  
              przestrzennego gmin, wynikających  z   rządowej polityki  regionalnej i  programów 
  
          d/ uzgadnianie  projektów  studiów   uwarunkowań  i   kierunków    zagospodarowania 
  
              przestrzennego gmin, w zakresie zgodności z ustaleniami programów sporządzanych 
  
              przez ministrów   i   centralne  organy  administracji   rządowej,   służących realizacji 
  
              inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym,
  
          e/ wzywanie gmin do uchwalenia  lub  zmiany   studium   uwarunkowań   i  kierunków 
  
              zagospodarowania   przestrzennego w przypadkach, o których mowa w art. 12 ust. 3 
  
              ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  
          f/ sporządzanie  miejscowych planów  zagospodarowania przestrzennego i wydawanie 
  
             zarządzeń zastępczych w przypadku określonym w art.12 ust. 3 ustawy o planowaniu
  
             i zagospodarowaniu przestrzennym,
  
         g/  opracowywanie   wniosków    do    miejscowych   planów       zagospodarowania 
  
             przestrzennego, wynikających   z rządowej  polityki regionalnej i programów zadań 
  
         h/ uzgadnianie projektów miejscowych   planów zagospodarowania przestrzennego   w 
  
             zakresie zgodności z zadaniami rządowymi zawartymi w programach sporządzanych 
  
             przez ministrów  i   centralne  organy administracji rządowej,    służących   realizacji 
  
             inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym,
  
          i/ opiniowanie,   w   zakresie   zgodności   z   prawem,   uchwał   uchwalających studia 
  
             uwarunkowań i   kierunków   zagospodarowania  przestrzennego,   miejscowe  plany 
  
             zagospodarowania przestrzennego i plan zagospodarowania przestrzennego 
  
         j/ wydawanie postanowień   w sprawie   stwierdzenia   zgodności z prawem warunków 
  
            zabudowy i zagospodarowania terenu przedkładanych przez wójtów, burmistrzów lub 
  
            prezydenta   miasta w   trybie art. 44   ustawy o    zagospodarowaniu   przestrzennym,
  
        k/ wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu   publicznego oraz decyzji o 
  
            warunkach zabudowy w odniesieniu do terenów zamkniętych,
  
         l/ uzgadnianie,   w   zakresie   zadań   rządowych,  decyzji   o  warunkach     zabudowy
  
            wydawanych   przez  wójtów,  burmistrzów  lub prezydentów   miast    w trybie art. 60 
  
            ust. 2   ustawy o  planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  
       m/ wzywanie wójtów,    burmistrzów   lub  prezydentów    miast do wydawania decyzji o 
  
            ustaleniu  lokalizacji  inwestycji  celu   publicznego   o   znaczeniu   krajowym       lub 
  
            wojewódzkim w sytuacjach określonych   w   art.   51 ust.2   ustawy   o   planowaniu i 
  
            zagospodarowaniu przestrzennym,
  
        n/ wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji   celu publicznego   o   znaczeniu 
  
            krajowym   lub  wojewódzkim  w  sytuacjach   określonych  w art.  51 ust.2   ustawy o 
  
            planowaniu i   zagospodarowaniu przestrzennym,
  
        o/ prowadzenie   rejestru  wydanych  decyzji  o  ustaleniu   lokalizacji   inwestycji   celu 
  
            publicznego na terenach zamkniętych,
  
        p/ załatwianie, na podstawie art. 229 Kpa, skarg dotyczących zadań lub działalności rad 
  
            gminnych,  rad  powiatów  i  sejmiku   województwa w zakresie zagospodarowania 
  
   c)w pkt. 9 uchyla się litery l i ł;
  
   d) w pkt. 10 po lit. r dodaje się lit. s - t w brzmieniu:
  
      „ s/ prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w trybie odwoławczym w 
  
             sprawach scalania i wymiany gruntów,
  
         t/ orzekanie w trybie instancyjnym w sprawach dotyczących wspólnot gruntowych,”;
  
   e) w pkt. 11 uchyla się lit. h;
  
       - lit. a - d otrzymują brzmienie:
  
          „ a/ monitoring i raportowanie:
  
               - weryfikacja   raportów   miesięcznych,   kwartalnych  i  rocznych określonych w 
  
                 Systemach monitorowania programu Phare ESC, przedkładanych przez jednostki 
  
                 zaangażowane w jego realizację,
  
              - przygotowywanie, we  współpracy z   Urzędem  Marszałkowskim  Województwa 
  
                 Podlaskiego,  raportów  kwartalnych,   rocznych  i  na   zakończenie    realizacji 
  
                 komponentu  wojewódzkiego  ZPORR,   przekazywanie    raportów do Instytucji 
  
              - przygotowywanie rocznych raportów o zaistniałych nieprawidłowościach w ramach 
  
                komponentu   wojewódzkiego   ZPORR    i   przekazywanie    ich   do    Instytucji 
  
              - prowadzenie   Sekretariatu  Regionalnego   Komitetu  Monitorującego  Phare oraz 
  
                Sekretariatu  Podkomitetu    Monitorującego  komponent  wojewódzki   ZPORR, 
  
                organizacja posiedzeń i obsługa prac Komitetów,
  
             - prowadzenie   spraw   związanych   z  udziałem   przedstawicieli    Wojewody w 
  
                Regionalnym Komitecie Sterującym programu Phare,
  
             - przygotowywanie na potrzeby PAO Regionalnego informacji na temat aktualnego 
  
                stanu realizacji programu Phare w województwie,
  
             - współdziałanie  z  Wydziałem   Finansów  i  Budżetu,  Polską  Agencją   Rozwoju 
  
                Przedsiębiorczości,  Władzą  Wdrażającą   programy   Współpracy  Przygranicznej
  
                Phare,    właściwymi    ministerstwami,   instytucjami   wdrażającymi   komponent 
  
               Wojewódzki    ZPORR   i   instytucjami   regionalnymi   w   zakresie   wdrażania  i 
  
               monitorowania  programu   Phare  i  komponentu   wojewódzkiego   ZPORR,
  
             - prowadzenie    spraw    związanych    z    udziałem   Wojewody     w    pracach 
  
               Międzyresortowego Zespołu Oceniającego do spraw informatycznego systemu 
  
               monitoringu i kontroli finansowej funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności,
  
             - formułowanie wniosków o potrzebie realokacji środków w ramach komponentu 
  
- przygotowywanie rocznych  prognoz   wydatków w komponencie   wojewódzkim
  
            - współpraca  z  wyznaczonymi  ewaluatorami  zewnętrznymi  przy   ocenie ex-post 
 
 
 przygotowanie pod względem prawnym ( po ocenie zgodności wniosków wydanej 
  
   przez  Instytucję zarządzającą),   umów   na   finansowanie    wyselekcjonowanych
  
   projektów z beneficjentami końcowymi,
  
        b/ weryfikacja i potwierdzanie płatności:
 
 
merytoryczno - finansowe sprawdzanie wniosków o płatność ze środków Phare oraz
  
  dokumentacji  towarzyszącej,   sporządzanie   kwalifikacji wniosków o    płatność ze 
 
 
weryfikacja   dokumentów  finansowych    przedkładanych    przez    benificjentów 
  
  końcowych, przygotowywanie  zleceń   wypłaty    środków w   ramach   komponentu 
 
 
przygotowywanie    i   potwierdzanie   zestawień   wydatków   w       komponencie
  
  wojewódzkim ZPORR,    przekazywanie  ich   Instytucji   Zarządzającej    ZPORR,
 
 
przedstawianie wniosków o płatność  z   funduszy   strukturalnych   do   Instytucji 
 
 
archiwizacja   dokumentów  dotyczących  realizacji projektów w ramach   programu 
  
  Phare oraz komponentu wojewódzkiego ZPORR,
  
        c/ realizacja i kontrola projektów:
 
 
współdziałanie, w ramach kompetencji   przypisanych Wojewodzie   dokumentami 
  
  programowymi,   z  samorządem   województwa   w   celu   koordynacji     działań  
  
  regionalnych finansowanych ze środków Unii Europejskiej,
  
- przygotowanie, pod względem   technicznym  (  po   ocenie   zgodności   wniosków 
  
   wydanej    przez     Instytucję    Zarządzającą),      umów      na         finansowanie 
  
   wyselekcjonowanych projektów    z   beneficjentami końcowymi,
 
 
przeprowadzanie okresowych wizyt na miejscu realizacji projektów realizowanych w 
  
  ramach programu Phare, kontroli na   zakończenie  realizacji projektów oraz   analiza
  
  raportów z kontroli przeprowadzonych przez inne uprawnione podmioty,
 
 
przeprowadzanie kontroli poprawności stosowanych przez beneficjentów końcowych 
  
  procedur zarządzania finansowego i kontroli, wystawianie poświadczeń zakończenia 
  
  realizacji projektów komponentu wojewódzkiego ZPORR,
 
 
zbieranie informacji  o   zaistniałych   nieprawidłowościach  w  ramach komponentu 
  
  wojewódzkiego   ZPORR,   przekazywanych   przez instytucje wdrażające oraz 
  
  zidentyfikowanych podczas wizyt na miejscu realizacji projektów,
  
- przeprowadzanie (projekty infrastrukturalne) lub zlecanie instytucjom wdrażającym 
  
  (wsparcie MŚP, zasoby ludzkie) kontroli prac, usług i dostaw opisanych fakturami 
  
  oraz    procedur    przetargowych,    w   tym   wizytacje    projektów     komponentu  
  
  wojewódzkiego ZPORR na miejscu,
  
   d/  obsługa informatycznego systemu monitorowania  SIMIK w zakresie  wprowadzania 
  
        danych monitoringowych, przekazywanie  danych Instytucji  Zarządzającej  ZPORR, 
  
         Instytucji  Płatniczej  oraz  jednostkom   monitorująco-kontrolnym   poszczególnych 
  
         funduszy strukturalnych,;
  
      - po lit. d dodaje się lit. e w brzmieniu:
  
         „ e/ prowadzenie    spraw     w     zakresie     przekazywania      dotacji      budżetowych 
  
                przeznaczonych    na    współfinansowanie   projektów   oraz    koszty    operacyjne 
  
                podmiotów wdrażających   program Phare ESC i ZPORR.”;
 
  
    a) w pkt. 2 po lit. f dodaje się lit. g - h w brzmieniu:
  
  „ g/ wydawanie  decyzji   administracyjnych   o nadaniu  lub utracie  statusu  centrum 
  
     h/ prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych,  którym  nadano  status centrum 
  
      - w lit. a tiret czwarte otrzymuje brzmienie:
  
        „ - przeprowadzanie   okresowych   (nie rzadziej niż co dwa lata)  i  doraźnych kontroli 
  
             zakładów pracy chronionej pod kątem spełnienia przez nie warunków i obowiązków 
  
            wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób 
  
            niepełnosprawnych i przedstawianie Pełnomocnikowi Rządu do Spraw Osób 
  
            Niepełnosprawnych informacji o ich wynikach,”;
  
        -  tiret drugie otrzymuje brzmienie:
  
          „ - nadzór nad  powiatowymi  zespołami do  spraw orzekania o   niepełnosprawności 
  
               poprzez   kontrole  orzeczeń  co  do ich zgodności  z  zebranymi dokumentami lub 
  
               przepisami   dotyczącymi    orzekania   o    niepełnosprawności   i      stopniu  
  
               niepełnosprawności, kontrolę prawidłowości i jednolitości stosowania przepisów, 
  
               standardów i procedur w  sprawach dotyczących orzekania,”;
  
       -  po tiret drugim dodaje się tiret trzecie w brzmieniu:
  
          „ -  szkolenie    członków   powiatowych    zespołów    do  spraw   orzekania      o
  
        - w lit. g uchyla się tiret drugie i trzecie;
  
          - tiret dwunaste uchyla się;
  
          - po tiret czternastym dodaje się tiret piętnaste - siedemnaste w brzmieniu:
  
           „ - przeprowadzanie czynności kontrolnych  w  stosunku do podmiotów  uprawnionych 
  
               do wykonywania badań  psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji 
  
               detektywa,  w tym  kontroli  dokumentacji  badań  oraz  wydanych  na ich podstawie 
  
            - przeprowadzanie czynności kontrolnych w stosunku do podmiotów uprawnionych do 
  
              wykonywania badań lekarskich osób ubiegających się o wydanie  licencji detektywa, 
  
              w  tym  kontroli   dokumentacji  badań  oraz  wydanych  na  ich  podstawie orzeczeń,
  
            - koordynowanie  realizacji   zadań   związanych   z promocją   zdrowia  -  w   ramach 
  
               Narodowego Programu Zdrowia w województwie podlaskim.”;
  
    d) w pkt. 8 uchyla się lit. c ;
 
  
     - w pkt. 8 po lit. z dodaje się lit. za w brzmieniu:
  
       „ za/ szacowanie szkód klęskowych przez Komisję Wojewódzką i potwierdzenie ich 
  
               wysokości na wniosek dłużnika, który ubiega się o umorzenie wierzytelności 
  
               Funduszu Restrukturyzacji i Oddłużenia Rolnictwa w przypadku, gdy egzekucja 
  
               wierzytelności zagraża ważnym interesom dłużnika,”
  
     - w pkt 9 po lit. g dodaje się lit. h w brzmieniu:
  
 „ h/  uzgadnianie   decyzji  lokalizacji   inwestycji  celu    publicznego  oraz   uzgadnianie 
  
        warunków zabudowy  i  zagospodarowania  terenu  w  zakresie  ochrony   gruntów 
 
 
po § 28 dodaje się § 28a w  brzmieniu:
  
„§ 28a. Do zadań Zespołu Audytu Wewnętrznego należy:
  
1/  opracowywanie,  w  porozumieniu  z Dyrektorem Generalnym, rocznego planu 
  
     audytu  wewnętrznego  oraz  jego   przedstawianie   Głównemu   Inspektorowi  
  
2/  wykonywanie  audytu   wewnętrznego  w Urzędzie w szczególności poprzez:
  
a/  badanie  wiarygodności    sprawozdań   finansowych   oraz   sprawozdań   z
  
    wykonania budżetu poprzez następcze sprawdzenia:
  
   - przestrzegania zasad rachunkowości,
  
              - zgodności zapisów w księgach rachunkowych   z dowodami  księgowymi,
  
              - zgodności  sprawozdania  finansowego  oraz  sprawozdania  z  wykonania
  
                 budżetu z zapisami w księgach rachunkowych,
  
b/  dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności   systemów 
  
     kontroli, w tym przestrzegania procedur, o których mowa  w  art.35a  ust. 2 
  
     pkt  1  ustawy   z   dnia   26   listopada   1998 r.  o   finansach   publicznych,
  
     zarządzania ryzykiem i kierowania jednostką sektora finansów publicznych,
  
c/ dokonywanie oceny  przestrzegania  zasady    celowości i    oszczędności    w
  
    dokonywaniu  wydatków,  uzyskiwania  możliwie  najlepszych   efektów w
  
    ramach posiadanych środków oraz przestrzegania terminów realizacji zadań i 
  
    zaciągniętych zobowiązań.
  
      3/  przedstawianie  Dyrektorowi   Generalnemu,   na  podstawie   wyników  audytu, 
  
           obiektywnej i niezależnej oceny funkcjonowania Urzędu w zakresie  gospodarki 
  
           finansowej wraz z propozycją działań mających na celu usunięcie stwierdzonych 
  
           uchybień   oraz  usprawnienie  funkcjonowania Urzędu  w  zakresie   gospodarki 
  
           finansowej pod względem legalności,  gospodarności,  celowości,   rzetelności, a 
  
           także przejrzystości i jawności,
  
      4/ przeprowadzanie  czynności  sprawdzających  w zakresie dostosowania  działań 
  
          Urzędu  do zgłoszonych  w  sprawozdaniu  z  audytu uwag i wniosków,
  
      5/ przeprowadzanie,  na  wniosek  Dyrektora  Generalnego   audytu   wewnętrznego 
  
      6/ przedkładanie Dyrektorowi Generalnemu oraz Głównemu  Inspektorowi Audytu 
  
          Wewnętrznego sprawozdania z wykonania planu audytu,
  
      7/ przeprowadzanie audytu wewnętrznego  wdrażania komponentu  wojewódzkiego 
  
          Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.”;
 
 
po § 57 dodaje się § 57a w brzmieniu:
  
„§ 57a. 1.  Wnoszone   do   Podlaskiego   Urzędu  Wojewódzkiego  wystąpienia   (skargi, 
  
                  wnioski,   interwencje,  inne)  posłów  i  senatorów   podlegają   rejestracji   w 
  
                  Gabinecie   Wojewody  w  spisach  spraw  teczek  o  symbolach   zgodnych  z 
  
                  jednolitym, rzeczowym wykazem akt.
 
 
Po zarejestrowaniu Gabinet Wojewody załatwia wystąpienie posła lub senatora we własnym zakresie, bądź przekazuje do merytorycznego wydziału celem przygotowania projektu odpowiedzi. Przekazanie następuje z jednoczesnym określeniem terminu udzielenia odpowiedzi.
 
 
Wydział merytoryczny dokonuje rejestracji pisma w spisie spraw właściwej rzeczowo teczki aktowej.
 
 
Dyrektorzy wydziałów są obowiązani przygotować projekt odpowiedzi w wyznaczonym przez Gabinet Wojewody terminie i następnie przedłożyć go do podpisu Wojewody lub Wicewojewody.
 
 
W przypadku stwierdzenia, że Podlaski Urząd Wojewódzki nie jest właściwy do załatwienia wystąpienia posła lub senatora, należy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 7 dni) przekazać pismo właściwemu organowi. O przekazaniu należy poinformować parlamentarzystę odrębnym pismem, dołączając kopię pisma przekazującego.
 
 
Odpowiedzi na wystąpienie parlamentarzysty należy udzielić najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpływu do Urzędu (w przypadku skargi, wniosku lub interwencji wnoszonej przez posła, bądź senatora lub za jego pośrednictwem) lub w terminach wskazanych przez posła lub senatora, bądź z nimi uzgodnionych. Do załatwienia pozostałych spraw (wystąpień o innym charakterze niż skarga, wniosek czy interwencja) stosuje się terminy określone w § 35 Kpa.
 
 
W przypadku spraw, w których ze względu na ich złożoność trudne jest zachowanie terminów, o których mowa w pkt.6, należy najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpływu powiadomić posła lub senatora o stanie rozpatrzenia sprawy, wskazując jednocześnie przyczynę zwłoki i ostateczny termin załatwienia sprawy.
 
 
Jeden egzemplarz odpowiedzi należy niezwłocznie przekazać do Gabinetu Wojewody celem odnotowania sposobu załatwienia sprawy.
 
 
Dyrektorzy Wydziałów są zobowiązani do opracowywania wyczerpujących projektów odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów, w oparciu o szczegółową analizę stanu faktycznego i prawnego.
 
 
Kontrolę sposobu i terminowości załatwiania wpływających do urzędu wystąpień posłów i senatorów zapewnia Gabinet Wojewody.”
 
 
  w § 82 pkt 2  lit. a otrzymuje brzmienie:
  
 „a/ wytyczne niezbędne do określenia przez Komisję przedmiotu zamówienia dotyczące:
  
       ilości,   cech   technicznych,   miejsca   dostawy   lub   wykonania  usługi czy roboty 
 
 
  
-  pkt 4 otrzymuje brzmienie:
  
   „ 4/ prowadzenie      dokumentacji     dotyczącej      prowadzonych   w     Urzędzie  
  
          postępowań         o      udzielenie       zamówienia       publicznego       do  
  
          momentu      zakończenia    postępowania,”;
  
     - po pkt. 5 dodaje się pkt 6 w brzmieniu:
  
„ 6/ prowadzenie    ewidencji   umów   zawartych   w wyniku postępowań o udzielenie 
  
       zamówienia   publicznego   oraz  pozostałych   umów   zawieranych  w   Urzędzie 
  
       niezależnie od ich wartości.”;
 
 
w ust.3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:
  
   „ 2/ akceptację  faktur  dotyczących   zamówień   zrealizowanych   przez wydziały,  pod 
  
          kątem   ich   zgodności  z  ustawą  o  zamówieniach   publicznych,   po    uprzedniej 
  
          akceptacji pod względem merytorycznym.”.
  
	§ 2. Wykonanie  zarządzenia   powierza  się  Dyrektorowi  Generalnemu  Urzędu   oraz
  
Dyrektorom Wydziałów, których dotyczy zmiana regulaminu.
  
	§ 3. Zarządzenie  wchodzi w życie z dniem podpisania.
 |