Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38069541   odwiedzin

Kategoria: Zarządzenia z 2003 r.

ZARZĄDZENIE NR 147/03
Data utworzenia:  28.11.2003 00:00:00
Data publikacji:  28.11.2003 00:00:00
Data modyfikacji:  13.05.2004 00:00:00
Autorzy: Puchalska Anna
Publikator: Puchalska Anna
ZARZĄDZENIE NR 147/03 WOJEWODY PODLASKIEGO z dnia 21 listopada 2003r. zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.
Zarządzenie Nr /03

ZARZĄDZENIE NR 147/03

WOJEWODY PODLASKIEGO

z dnia 21 listopada 2003r.

zmieniające zarządzenie w sprawie ustalenia regulaminu

Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku.

Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o administracji rządowej w województwie (Dz.U. z 2001 r. Nr 80, poz. 872, Nr 128, poz. 1407, z 2002 r. Nr 37, poz. 329, Nr 41, poz. 365, Nr 62, poz. 558, Nr 89, poz. 804 i Nr 200, poz. 1688 oraz z 2003 r. Nr 52, poz. 450, Nr 137, poz. 1302 i Nr 149, poz. 1452) zarządza się co następuje:

§ 1. W regulaminie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, stanowiącym załącznik do zarządzenia Nr 22/02 Wojewody Podlaskiego z dnia 15 lutego 2002 r. w sprawie ustalenia regulaminu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, zmienionego zarządzeniem Wojewody Podlaskiego Nr 109/02 z dnia 20 września 2002 r. i Nr 9/03 z dnia 24 stycznia 2003 r. oraz Nr 76/03 z dnia 03 lipca 2003 r., wprowadza się następujące zmiany:

  1. w § 5 uchyla się ust. 3 - 5.;

  1. w § 11 ust.2 pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„ 4/ Oddział Paszportów, w tym zamiejscowe stanowiska pracy do spraw paszportowych

w: Hajnówce, Łomży, Mońkach, Siemiatyczach , Sokółce i Suwałkach, któremu

nadaje się symbol „OB.IV,”;

  1. po § 15 dodaje się § 15a w brzmieniu:

„§ 15a. Zespół Audytu Wewnętrznego

  1. Zespół przy znakowaniu spraw używa symbolu „ZAW”.

  2. Zespół podlega bezpośrednio Dyrektorowi Generalnemu Urzędu.

  3. Zespołem kieruje, wyznaczony przez Dyrektora Generalnego, audytor wewnętrzny - kierownik Zespołu.”

  1. w § 16 po pkt.25 dodaje się pkt. 26 w brzmieniu:

„ 26/ prowadzenie egzekucji administracyjnej obowiązków o charakterze niepieniężnym,

w tym również takich, które wynikają z decyzji z zakresu administracji rządowej

wydanych przez przedsiębiorstwa państwowe i inne państwowe jednostki

organizacyjne, spółdzielnie, a także stowarzyszenia, organizacje zawodowe i

samorządowe oraz inne organizacje społeczne.”;

  1. w § 18 uchyla się ust.1a.;

  1. w § 20 ust.1:

  1. w pkt. 6:

- w lit.a:

- tiret piąte otrzymuje brzmienie:

„ - służących celom wojskowym i innym dotyczącym obronności, usytuowanych na

terenach zamkniętych,”;

- tiret szóste uchyla się.;

- tiret siódme otrzymuje brzmienie:

„ - prowadzenie postępowania administracyjnego jako organ pierwszej instancji w

sprawach dotyczących ustalenia lokalizacji drogi krajowej,”;

  • po lit. a dodaje się lit. aa w brzmieniu:

„ aa/ prowadzenie postępowań nadzwyczajnych w sprawach stwierdzenia

nieważności decyzji organów administracji architektoniczno - budowlanej

I instancji oraz prowadzenia postępowań w sprawach odroczeń egzekucji

niepieniężnych organów nadzoru budowlanego,”;

  • w lit. b:

- tiret drugie otrzymuje brzmienie:

„ - wznowienia postępowania i zmiany decyzji ostatecznych wydawanych przez

starostów lub w imieniu starostów z zakresu prawa budowlanego,”;

- dodaje się tiret trzecie i czwarte w brzmieniu:

„- kontrolowanie terminowości wydawania decyzji o pozwoleniu na budowę,

- nakładanie kar finansowych za przekroczenie terminu wydawania pozwoleń na

budowę w stosunku do administracji stopnia podstawowego,”;

- lit.d otrzymuje brzmienie:

„d/ prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o

pozwoleniu na budowę obiektów i robót budowlanych, dla których wojewoda

jest organem pierwszej instancji i przekazywanie ich, z wyjątkiem rejestrów

dotyczących terenów zamkniętych, do organu wyższego stopnia,”;

- po lit. e dodaje się lit.f w brzmieniu:

„ f/ przekazywanie do organu nadzoru budowlanego (WINB) kopii ostatecznych

decyzji o pozwoleniu na budowę wraz z zatwierdzonym projektem budowlanym

oraz kopii innych decyzji , postanowień i zgłoszeń wynikających z przepisów

prawa budowlanego.”;

b) pkt 8 otrzymuje brzmienie:

„ 8/ w zakresie zagospodarowania przestrzennego:

a/ współudział w kształtowaniu polityki przestrzennej państwa w województwie

poprzez opracowywanie wniosków do planu zagospodarowania przestrzennego

województwa, wynikających z rządowej polityki regionalnej i programów zadań

rządowych,

b/ opiniowanie projektu planu zagospodarowania przestrzennego województwa

podlaskiego pod względem wymogów formalno-prawnych dotyczących niezbędnego

zakresu i formy planu, określonych w przepisach wykonawczych do ustawy o

planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

c/ opracowywanie wniosków do studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania

przestrzennego gmin, wynikających z rządowej polityki regionalnej i programów

rządowych,

d/ uzgadnianie projektów studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania

przestrzennego gmin, w zakresie zgodności z ustaleniami programów sporządzanych

przez ministrów i centralne organy administracji rządowej, służących realizacji

inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym,

e/ wzywanie gmin do uchwalenia lub zmiany studium uwarunkowań i kierunków

zagospodarowania przestrzennego w przypadkach, o których mowa w art. 12 ust. 3

ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

f/ sporządzanie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i wydawanie

zarządzeń zastępczych w przypadku określonym w art.12 ust. 3 ustawy o planowaniu

i zagospodarowaniu przestrzennym,

g/ opracowywanie wniosków do miejscowych planów zagospodarowania

przestrzennego, wynikających z rządowej polityki regionalnej i programów zadań

rządowych,

h/ uzgadnianie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w

zakresie zgodności z zadaniami rządowymi zawartymi w programach sporządzanych

przez ministrów i centralne organy administracji rządowej, służących realizacji

inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym,

i/ opiniowanie, w zakresie zgodności z prawem, uchwał uchwalających studia

uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, miejscowe plany

zagospodarowania przestrzennego i plan zagospodarowania przestrzennego

województwa podlaskiego,

j/ wydawanie postanowień w sprawie stwierdzenia zgodności z prawem warunków

zabudowy i zagospodarowania terenu przedkładanych przez wójtów, burmistrzów lub

prezydenta miasta w trybie art. 44 ustawy o zagospodarowaniu przestrzennym,

k/ wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji o

warunkach zabudowy w odniesieniu do terenów zamkniętych,

l/ uzgadnianie, w zakresie zadań rządowych, decyzji o warunkach zabudowy

wydawanych przez wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast w trybie art. 60

ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

m/ wzywanie wójtów, burmistrzów lub prezydentów miast do wydawania decyzji o

ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu krajowym lub

wojewódzkim w sytuacjach określonych w art. 51 ust.2 ustawy o planowaniu i

zagospodarowaniu przestrzennym,

n/ wydawanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego o znaczeniu

krajowym lub wojewódzkim w sytuacjach określonych w art. 51 ust.2 ustawy o

planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

o/ prowadzenie rejestru wydanych decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu

publicznego na terenach zamkniętych,

p/ załatwianie, na podstawie art. 229 Kpa, skarg dotyczących zadań lub działalności rad

gminnych, rad powiatów i sejmiku województwa w zakresie zagospodarowania

przestrzennego,”;

c)w pkt. 9 uchyla się litery l i ł;

d) w pkt. 10 po lit. r dodaje się lit. s - t w brzmieniu:

„ s/ prowadzenie postępowania administracyjnego i orzekanie w trybie odwoławczym w

sprawach scalania i wymiany gruntów,

t/ orzekanie w trybie instancyjnym w sprawach dotyczących wspólnot gruntowych,”;

e) w pkt. 11 uchyla się lit. h;

f) w pkt. 12:

- lit. a - d otrzymują brzmienie:

„ a/ monitoring i raportowanie:

- weryfikacja raportów miesięcznych, kwartalnych i rocznych określonych w

Systemach monitorowania programu Phare ESC, przedkładanych przez jednostki

zaangażowane w jego realizację,

- przygotowywanie, we współpracy z Urzędem Marszałkowskim Województwa

Podlaskiego, raportów kwartalnych, rocznych i na zakończenie realizacji

komponentu wojewódzkiego ZPORR, przekazywanie raportów do Instytucji

Zarządzającej ZPORR,

- przygotowywanie rocznych raportów o zaistniałych nieprawidłowościach w ramach

komponentu wojewódzkiego ZPORR i przekazywanie ich do Instytucji

Zarządzającej,

- prowadzenie Sekretariatu Regionalnego Komitetu Monitorującego Phare oraz

Sekretariatu Podkomitetu Monitorującego komponent wojewódzki ZPORR,

organizacja posiedzeń i obsługa prac Komitetów,

- prowadzenie spraw związanych z udziałem przedstawicieli Wojewody w

Regionalnym Komitecie Sterującym programu Phare,

- przygotowywanie na potrzeby PAO Regionalnego informacji na temat aktualnego

stanu realizacji programu Phare w województwie,

- współdziałanie z Wydziałem Finansów i Budżetu, Polską Agencją Rozwoju

Przedsiębiorczości, Władzą Wdrażającą programy Współpracy Przygranicznej

Phare, właściwymi ministerstwami, instytucjami wdrażającymi komponent

Wojewódzki ZPORR i instytucjami regionalnymi w zakresie wdrażania i

monitorowania programu Phare i komponentu wojewódzkiego ZPORR,

- prowadzenie spraw związanych z udziałem Wojewody w pracach

Międzyresortowego Zespołu Oceniającego do spraw informatycznego systemu

monitoringu i kontroli finansowej funduszy strukturalnych i Funduszu Spójności,

- formułowanie wniosków o potrzebie realokacji środków w ramach komponentu

wojewódzkiego ZPORR,

- przygotowywanie rocznych prognoz wydatków w komponencie wojewódzkim

ZPORR,

- współpraca z wyznaczonymi ewaluatorami zewnętrznymi przy ocenie ex-post

programu,

  • przygotowanie pod względem prawnym ( po ocenie zgodności wniosków wydanej

przez Instytucję zarządzającą), umów na finansowanie wyselekcjonowanych

projektów z beneficjentami końcowymi,

b/ weryfikacja i potwierdzanie płatności:

  • merytoryczno - finansowe sprawdzanie wniosków o płatność ze środków Phare oraz

dokumentacji towarzyszącej, sporządzanie kwalifikacji wniosków o płatność ze

środków Phare,

  • weryfikacja dokumentów finansowych przedkładanych przez benificjentów

końcowych, przygotowywanie zleceń wypłaty środków w ramach komponentu

wojewódzkiego ZPORR,

  • przygotowywanie i potwierdzanie zestawień wydatków w komponencie

wojewódzkim ZPORR, przekazywanie ich Instytucji Zarządzającej ZPORR,

  • przedstawianie wniosków o płatność z funduszy strukturalnych do Instytucji

Zarządzającej,

  • archiwizacja dokumentów dotyczących realizacji projektów w ramach programu

Phare oraz komponentu wojewódzkiego ZPORR,

c/ realizacja i kontrola projektów:

  • współdziałanie, w ramach kompetencji przypisanych Wojewodzie dokumentami

programowymi, z samorządem województwa w celu koordynacji działań

regionalnych finansowanych ze środków Unii Europejskiej,

- przygotowanie, pod względem technicznym ( po ocenie zgodności wniosków

wydanej przez Instytucję Zarządzającą), umów na finansowanie

wyselekcjonowanych projektów z beneficjentami końcowymi,

  • przeprowadzanie okresowych wizyt na miejscu realizacji projektów realizowanych w

ramach programu Phare, kontroli na zakończenie realizacji projektów oraz analiza

raportów z kontroli przeprowadzonych przez inne uprawnione podmioty,

  • przeprowadzanie kontroli poprawności stosowanych przez beneficjentów końcowych

procedur zarządzania finansowego i kontroli, wystawianie poświadczeń zakończenia

realizacji projektów komponentu wojewódzkiego ZPORR,

  • zbieranie informacji o zaistniałych nieprawidłowościach w ramach komponentu

wojewódzkiego ZPORR, przekazywanych przez instytucje wdrażające oraz

zidentyfikowanych podczas wizyt na miejscu realizacji projektów,

- przeprowadzanie (projekty infrastrukturalne) lub zlecanie instytucjom wdrażającym

(wsparcie MŚP, zasoby ludzkie) kontroli prac, usług i dostaw opisanych fakturami

oraz procedur przetargowych, w tym wizytacje projektów komponentu

wojewódzkiego ZPORR na miejscu,

d/ obsługa informatycznego systemu monitorowania SIMIK w zakresie wprowadzania

danych monitoringowych, przekazywanie danych Instytucji Zarządzającej ZPORR,

Instytucji Płatniczej oraz jednostkom monitorująco-kontrolnym poszczególnych

funduszy strukturalnych,;

- po lit. d dodaje się lit. e w brzmieniu:

„ e/ prowadzenie spraw w zakresie przekazywania dotacji budżetowych

przeznaczonych na współfinansowanie projektów oraz koszty operacyjne

podmiotów wdrażających program Phare ESC i ZPORR.”;

  1. w § 21 ust.1:

a) w pkt. 2 po lit. f dodaje się lit. g - h w brzmieniu:

„ g/ wydawanie decyzji administracyjnych o nadaniu lub utracie statusu centrum

integracji społecznej,

h/ prowadzenie rejestru jednostek organizacyjnych, którym nadano status centrum

integracji społecznej,”;

.b) w pkt. 3:

- w lit. a tiret czwarte otrzymuje brzmienie:

„ - przeprowadzanie okresowych (nie rzadziej niż co dwa lata) i doraźnych kontroli

zakładów pracy chronionej pod kątem spełnienia przez nie warunków i obowiązków

wynikających z ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudniania osób

niepełnosprawnych i przedstawianie Pełnomocnikowi Rządu do Spraw Osób

Niepełnosprawnych informacji o ich wynikach,”;

- w lit.b:

- tiret drugie otrzymuje brzmienie:

„ - nadzór nad powiatowymi zespołami do spraw orzekania o niepełnosprawności

poprzez kontrole orzeczeń co do ich zgodności z zebranymi dokumentami lub

przepisami dotyczącymi orzekania o niepełnosprawności i stopniu

niepełnosprawności, kontrolę prawidłowości i jednolitości stosowania przepisów,

standardów i procedur w sprawach dotyczących orzekania,”;

- po tiret drugim dodaje się tiret trzecie w brzmieniu:

„ - szkolenie członków powiatowych zespołów do spraw orzekania o

niepełnosprawności,”;

c) w pkt.6:

- w lit. g uchyla się tiret drugie i trzecie;

- w lit. n:

- tiret dwunaste uchyla się;

- po tiret czternastym dodaje się tiret piętnaste - siedemnaste w brzmieniu:

„ - przeprowadzanie czynności kontrolnych w stosunku do podmiotów uprawnionych

do wykonywania badań psychologicznych osób ubiegających się o wydanie licencji

detektywa, w tym kontroli dokumentacji badań oraz wydanych na ich podstawie

orzeczeń,

- przeprowadzanie czynności kontrolnych w stosunku do podmiotów uprawnionych do

wykonywania badań lekarskich osób ubiegających się o wydanie licencji detektywa,

w tym kontroli dokumentacji badań oraz wydanych na ich podstawie orzeczeń,

- koordynowanie realizacji zadań związanych z promocją zdrowia - w ramach

Narodowego Programu Zdrowia w województwie podlaskim.”;

d) w pkt. 8 uchyla się lit. c ;

  1. w § 22:

- w pkt. 8 po lit. z dodaje się lit. za w brzmieniu:

„ za/ szacowanie szkód klęskowych przez Komisję Wojewódzką i potwierdzenie ich

wysokości na wniosek dłużnika, który ubiega się o umorzenie wierzytelności

Funduszu Restrukturyzacji i Oddłużenia Rolnictwa w przypadku, gdy egzekucja

wierzytelności zagraża ważnym interesom dłużnika,”

- w pkt 9 po lit. g dodaje się lit. h w brzmieniu:

„ h/ uzgadnianie decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz uzgadnianie

warunków zabudowy i zagospodarowania terenu w zakresie ochrony gruntów

rolnych i leśnych.”;

  1. po § 28 dodaje się § 28a w brzmieniu:

„§ 28a. Do zadań Zespołu Audytu Wewnętrznego należy:

1/ opracowywanie, w porozumieniu z Dyrektorem Generalnym, rocznego planu

audytu wewnętrznego oraz jego przedstawianie Głównemu Inspektorowi

Audytu Wewnętrznego,

2/ wykonywanie audytu wewnętrznego w Urzędzie w szczególności poprzez:

a/ badanie wiarygodności sprawozdań finansowych oraz sprawozdań z

wykonania budżetu poprzez następcze sprawdzenia:

- przestrzegania zasad rachunkowości,

- zgodności zapisów w księgach rachunkowych z dowodami księgowymi,

- zgodności sprawozdania finansowego oraz sprawozdania z wykonania

budżetu z zapisami w księgach rachunkowych,

b/ dokonywanie oceny adekwatności, efektywności i skuteczności systemów

kontroli, w tym przestrzegania procedur, o których mowa w art.35a ust. 2

pkt 1 ustawy z dnia 26 listopada 1998 r. o finansach publicznych,

zarządzania ryzykiem i kierowania jednostką sektora finansów publicznych,

c/ dokonywanie oceny przestrzegania zasady celowości i oszczędności w

dokonywaniu wydatków, uzyskiwania możliwie najlepszych efektów w

ramach posiadanych środków oraz przestrzegania terminów realizacji zadań i

zaciągniętych zobowiązań.

3/ przedstawianie Dyrektorowi Generalnemu, na podstawie wyników audytu,

obiektywnej i niezależnej oceny funkcjonowania Urzędu w zakresie gospodarki

finansowej wraz z propozycją działań mających na celu usunięcie stwierdzonych

uchybień oraz usprawnienie funkcjonowania Urzędu w zakresie gospodarki

finansowej pod względem legalności, gospodarności, celowości, rzetelności, a

także przejrzystości i jawności,

4/ przeprowadzanie czynności sprawdzających w zakresie dostosowania działań

Urzędu do zgłoszonych w sprawozdaniu z audytu uwag i wniosków,

5/ przeprowadzanie, na wniosek Dyrektora Generalnego audytu wewnętrznego

poza planem,

6/ przedkładanie Dyrektorowi Generalnemu oraz Głównemu Inspektorowi Audytu

Wewnętrznego sprawozdania z wykonania planu audytu,

7/ przeprowadzanie audytu wewnętrznego wdrażania komponentu wojewódzkiego

Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.”;

  1. po § 57 dodaje się § 57a w brzmieniu:

„§ 57a. 1. Wnoszone do Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego wystąpienia (skargi,

wnioski, interwencje, inne) posłów i senatorów podlegają rejestracji w

Gabinecie Wojewody w spisach spraw teczek o symbolach zgodnych z

jednolitym, rzeczowym wykazem akt.

  1. Po zarejestrowaniu Gabinet Wojewody załatwia wystąpienie posła lub senatora we własnym zakresie, bądź przekazuje do merytorycznego wydziału celem przygotowania projektu odpowiedzi. Przekazanie następuje z jednoczesnym określeniem terminu udzielenia odpowiedzi.

  1. Wydział merytoryczny dokonuje rejestracji pisma w spisie spraw właściwej rzeczowo teczki aktowej.

  1. Dyrektorzy wydziałów są obowiązani przygotować projekt odpowiedzi w wyznaczonym przez Gabinet Wojewody terminie i następnie przedłożyć go do podpisu Wojewody lub Wicewojewody.

  1. W przypadku stwierdzenia, że Podlaski Urząd Wojewódzki nie jest właściwy do załatwienia wystąpienia posła lub senatora, należy niezwłocznie (najpóźniej w ciągu 7 dni) przekazać pismo właściwemu organowi. O przekazaniu należy poinformować parlamentarzystę odrębnym pismem, dołączając kopię pisma przekazującego.

  1. Odpowiedzi na wystąpienie parlamentarzysty należy udzielić najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpływu do Urzędu (w przypadku skargi, wniosku lub interwencji wnoszonej przez posła, bądź senatora lub za jego pośrednictwem) lub w terminach wskazanych przez posła lub senatora, bądź z nimi uzgodnionych. Do załatwienia pozostałych spraw (wystąpień o innym charakterze niż skarga, wniosek czy interwencja) stosuje się terminy określone w § 35 Kpa.

  1. W przypadku spraw, w których ze względu na ich złożoność trudne jest zachowanie terminów, o których mowa w pkt.6, należy najpóźniej w ciągu 14 dni od daty wpływu powiadomić posła lub senatora o stanie rozpatrzenia sprawy, wskazując jednocześnie przyczynę zwłoki i ostateczny termin załatwienia sprawy.

  1. Jeden egzemplarz odpowiedzi należy niezwłocznie przekazać do Gabinetu Wojewody celem odnotowania sposobu załatwienia sprawy.

  1. Dyrektorzy Wydziałów są zobowiązani do opracowywania wyczerpujących projektów odpowiedzi na wystąpienia posłów i senatorów, w oparciu o szczegółową analizę stanu faktycznego i prawnego.

  1. Kontrolę sposobu i terminowości załatwiania wpływających do urzędu wystąpień posłów i senatorów zapewnia Gabinet Wojewody.”

  1. w § 82 pkt 2 lit. a otrzymuje brzmienie:

„a/ wytyczne niezbędne do określenia przez Komisję przedmiotu zamówienia dotyczące:

ilości, cech technicznych, miejsca dostawy lub wykonania usługi czy roboty

budowlanej,”;

  1. w § 83:

  1. w ust. 2:

- pkt 4 otrzymuje brzmienie:

„ 4/ prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych w Urzędzie

postępowań o udzielenie zamówienia publicznego do

momentu zakończenia postępowania,”;

- po pkt. 5 dodaje się pkt 6 w brzmieniu:

„ 6/ prowadzenie ewidencji umów zawartych w wyniku postępowań o udzielenie

zamówienia publicznego oraz pozostałych umów zawieranych w Urzędzie

niezależnie od ich wartości.”;

  1. w ust.3 pkt 2 otrzymuje brzmienie:

„ 2/ akceptację faktur dotyczących zamówień zrealizowanych przez wydziały, pod

kątem ich zgodności z ustawą o zamówieniach publicznych, po uprzedniej

akceptacji pod względem merytorycznym.”.

§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się Dyrektorowi Generalnemu Urzędu oraz

Dyrektorom Wydziałów, których dotyczy zmiana regulaminu.

§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

WOJEWODA PODLASKI

Marek Strzaliński

9


Brak załączników.
.