Podlaski Urząd Wojewódzki w Białymstoku
Jak korzystać? Dziennik zmian Informacje niedostępne
Szukaj
Stan sprawy
-   Stan sprawy
Menu tematyczne


Linki
Opiekunowie

38076291   odwiedzin

Kategoria: Zarządzenia Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzedu Wojewódzkiego 2007 r.

ZARZĄDZENIE NR 26/07 DYREKTORA GENERALNEGO PUW
Data utworzenia:  23.07.2007 12:33:05
Data publikacji:  23.07.2007 12:33:00
Data modyfikacji:  23.07.2007 12:40:06
Autorzy: Pietrzak Joanna Brygida
Publikator: Wiśniewska Agnieszka
ZARZĄDZENIE NR 26/07 DYREKTORA GENERALNEGO PODLASKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W BIAŁYMSTOKU z dnia 20 lipca 2007 r. w sprawie powołania Komisji Przetargowej i określenia organizacji, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków tej Komisji.

 

 

ZARZĄDZENIE NR 26/07

DYREKTORA GENERALNEGO

PODLASKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO

W BIAŁYMSTOKU

z dnia 20 lipca  2007 r.

w sprawie powołania Komisji Przetargowej i określenia organizacji, trybu pracy oraz zakresu obowiązków członków tej Komisji

 

Na podstawie art. 19 ust. 2 w zw. z art. 21 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) zarządza się, co następuje:

 

§ 1. 1. Powołuje się Komisję Przetargową zwaną dalej „Komisją" w celu przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót dodatkowych w budowie garażu wielopoziomowego na terenie Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy, o której mowa w podstawie prawnej zarządzenia w następującym składzie:

1) Teresa Brumer-Muszyńska- Przewodniczący;

2) Ireneusz Kossakowski - Członek;

3) Joanna Pietrzak- Członek;

4) Marcin Pajkert - Sekretarz.

2. Komisja jest zespołem pomocniczym Zamawiającego.

      § 2. Komisja w szczególności dokona oceny, czy wykonawca spełnia wymagane warunki, oceni ofertę i zaproponuje wybór oferty w celu wyłonienia wykonawcy zadania określonego w § 1 ust. 1, lub zaproponuje unieważnienie postępowania.

      § 3. Organizację, tryb pracy oraz zakres obowiązków członków Komisji określa regulamin pracy Komisji stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

      §  4. Wydział Organizacyjno-Administracyjny zapewni niezbędną obsługę prac Komisji.

      § 5. Zarządzenie obowiązuje od dnia podpisania.

 

Dyrektor Generalny

Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego

/-/ Ewa Wojewódko

 

 

Załącznik

do zarządzenia Nr 26 /07

Dyrektora Generalnego

Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego

w Białymstoku

z dnia 20 lipca 2007 r.

 

Regulamin pracy Komisji

§ 1. 1. Komisja działa na mocy zarządzenia Nr 26 /07 Dyrektora Generalnego Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku z dnia        20 lipca 2007 r.

2. Zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163, Nr 170, poz. 1217 i Nr 227, poz. 1658 oraz z 2007 r. Nr 64, poz. 427 i Nr 82, poz. 560) zwanej dalej „ustawą", komisja jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego, powołanym do oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert, a także dokonywania innych czynności związanych z przygotowaniem postępowania.

3. Do zadań Komisji należy w szczególności:

  • 1) sporządzenie projektu zaproszenia do negocjacji;
  • 2) sporządzenie projektu umowy;
  • 3) negocjacje warunków umowy;
  • 4) ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu;
  • 5) badanie i ocena oferty.

4. Komisja przedstawia zamawiającemu za pośrednictwem przewodniczącego w szczególności propozycje:

  • 1)wykluczenia wykonawcy;
  • 2)odrzucenia oferty;
  • 3)wyboru oferty;
  • 4)wniosek o unieważnienie postępowania;
  • 5)akceptację projektu umowy.

§ 2. Komisja rozpoczyna pracę z dniem zwołania jej pierwszego posiedzenia przez Oddział ds. Zamówień Publicznych w porozumieniu z przewodniczącym komisji.

§ 3. Niezwłocznie po zapoznaniu się komisji z oświadczeniami lub dokumentami złożonymi przez wykonawcę zaproszonego do negocjacji w celu potwierdzenia spełniania stawianych im warunków, członkowie komisji składają, pod rygorem odpowiedzialności karnej za fałszywe zeznania, pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ust. 1 ustawy.

§ 4. 1. Pracami komisji kieruje przewodniczący.

2. Do zadań przewodniczącego komisji należy w szczególności:

•1)      odebranie oświadczeń członków komisji, o których mowa w § 3;

•2)      wyznaczanie terminów posiedzeń oraz ich prowadzenie;

•3)      podział między członków komisji prac podejmowanych w trybie roboczym;

•4)      nadzorowanie prawidłowego prowadzenia dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

•5)      informowanie zamawiającego o problemach związanych z pracami komisji w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;

•6)      czuwanie nad sprawnością i przejrzystością prac komisji;

•7)      przedstawienie zamawiającemu propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występowanie z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

3. Każde posiedzenie komisji musi być zakończone protokołem z posiedzenia podpisanym przez wszystkich członków komisji, z zastrzeżeniem § 10, w dniu posiedzenia komisji. Ustalenia do protokołu dyktuje przewodniczący. W przypadku, gdy treść ustaleń nie uzyskała zgody wszystkich członków komisji, przewodniczący zarządza głosowanie zgodnie z zasadami określonymi w § 9.

§ 5. Obowiązkiem członka komisji jest rzetelne i obiektywne wykonywanie powierzonych mu czynności, zgodnie z przepisami prawa, posiadaną wiedzą i doświadczeniem, a w szczególności branie udziału w posiedzeniach komisji, rozpatrywanie i ocena ofert, stosownie do zasad zachowania konkurencji, jawności, bezstronności i równego traktowania wykonawców.

§ 6. 1. Do zadań sekretarza komisji należy w szczególności:

  • 1) protokołowanie posiedzeń komisji;
  • 2) obsługa komisji oraz przygotowywanie materiałów niezbędnych do opracowania przez komisję projektów pism i dokumentów;
  • 3) obsługa kancelaryjna prac komisji.

2. Sekretarz odpowiada za wszystkie dokumenty, pisma i opinie, które dotyczą danego postępowania oraz ma obowiązek przechowywać wszystkie dokumenty i udostępniać je członkom komisji na posiedzeniu komisji, przez okres trwania postępowania, a po jego zakończeniu przekazać pisemnie zamawiającemu protokołem zdawczo - odbiorczym.

§ 7. 1. Komisja może realizować swoje zadania, jeżeli w posiedzeniu uczestniczy minimum 2/3 składu osobowego. Przy braku quorum ustalenia i decyzje komisji są nieważne.

2. Posiedzenia komisji odbywają się w Oddziale ds. Zamówień Publicznych.

§ 8. 1. Posiedzenia komisji są protokołowane przez jej sekretarza.

2. Przewodniczący bez zbędnej zwłoki przekazuje kopię protokołu zamawiającemu.

§ 9. Komisja podejmuje decyzje i wyraża opinie w głosowaniu jawnym. O przyjęciu decyzji (opinii) przesądza zwykła większość głosów. W przypadku równej liczby głosów - decydujący jest głos przewodniczącego.

§ 10. Każdy członek komisji ma prawo złożyć zastrzeżenie do decyzji (opinii) podjętych przez komisję. Na wniosek członka komisji zgłoszone przez niego zastrzeżenia są odnotowywane w protokole posiedzenia komisji.

§ 11. Komisja proponuje wybór oferty na podstawie indywidualnej oceny oferty, dokonanej przez członków komisji. 

§ 12. W przypadku wystąpienia okoliczności określonych w art. 93 ust. 1 ustawy, komisja występuje do zamawiającego o unieważnienie postępowania. Pisemne uzasadnienie takiego wniosku powinno zawierać wskazanie podstawy prawnej i faktycznej.

§ 13. 1. W przypadku wystąpienia nieprawidłowości w pracach komisji, związanych z niestosowaniem przepisów ustawy członek komisji lub sekretarz komisji zawiadamia na piśmie niezwłocznie zamawiającego informując go o powyższym.

2. Do czasu podjęcia decyzji przez zamawiającego prace komisji ulegają zawieszeniu.

3. Zamawiający podejmuje decyzję w ciągu trzech dni, a w sytuacjach wątpliwych sprawę przedstawia kierownikowi zamawiającego, który podejmuje decyzję ostateczną.

§ 14. Komisja kończy pracę z dniem podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego lub w przypadku ostatecznego unieważnienia postępowania.

 

Uzasadnienie

 

Powołanie Komisji wynika z art. 19 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r, Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), zgodnie z którym w przypadku zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy, zamawiający może powołać komisję przetargową.

W niniejszym postępowaniu wartość zamówienia nie przekracza ww. kwoty.

Tryb pracy Komisji określa regulamin stanowiący załącznik do niniejszego zarządzenia.

 


Brak załączników.
.